Ruszyła nowa polska sieć społecznościowa. Za dostęp do Founders trzeba zapłacić

Ruszyła nowa polska sieć społecznościowa. Za dostęp do Founders trzeba zapłacić05.02.2021 09:16
fot. Pexels
Artykuł sponsorowany

Founders.pl to nowa, polska platforma społecznościowa, która ma skupiać ludzi biznesu, tzw. founderów, przedsiębiorców, menedżerów, inwestorów i startupowców. Twórcy podkreślają, że ma to być odpowiedź na chaos panujący w mediach społecznościowych, które "są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami".

Nowy serwis ma mieć o wiele bardziej elitarny charakter, o czym świadczy, chociażby płatny dostęp. Subskrypcja kosztuje 39 zł/miesięcznie lub 390 zł/rocznie i poza dostępem do serwisu otrzymujemy również warsztaty, webinary oraz inne ekskluzywne treści. W dowolnym momencie możemy również rezygnacja z usługi.

[facebook=https://www.facebook.com/dobreprogramy/posts/10158095548400686]

"Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych", zaznaczył Bartosz Ferenc, jeden z założycieli Founders.pl.

Platforma oferuje te same możliwości, co inne portale społecznościowe, czyli możliwość wymieniania się prywatnymi wiadomościami, udostępnianie m.in. treści wideo, audio, grafik czy tabel na swoim profilu i w prywatnych wiadomościach. Do tego dochodzą jeszcze wspomniane wyżej korzyści, jak webinary.

Prezes Fouder.pl, Michał Bąk zastrzega, że nie chce, by ich platforma była porównywana do LinkedIn. "Idziemy w jakość, nie ilość", podkreśla i dodaje, że wyróżnikiem nowej platformy mają być moderowane dyskusje, podzielone na kanały tematyczne.

Serwis wystartował niedawno i liczy sobie na razie ok. 200 użytkowników. Warto jednak wspomnieć, że Founders.pl dysponuje długą listą zweryfikowanych ekspertów biznesowych, których użytkownicy mogą prosić o pomoc lub przedyskutowanie wyzwań stojących przed firmą czy projektem.

"Chcieliśmy zaoferować kompaktową i spójną przestrzeń, która będzie precyzyjną odpowiedzią na potrzeby sprofilowanej grupy odbiorców. W dużej mierze koncentrujemy się na młodych przedsiębiorcach, którzy często mają ciekawe pomysły, ale potrzebują wsparcia i mentoringu, żeby właściwie wystartować lub odpowiednio skalować swój biznes", tłumaczy Bąk.

Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.