Samsung ponownie wyśmiewa iPhone'a X. Tym razem oberwał notch i dwie inne funkcje

Samsung ponownie wyśmiewa iPhone'a X. Tym razem oberwał notch i dwie inne funkcje26.07.2018 22:05
Nowe reklamy Samsunga z serii Ingenious ponownie atakują Apple, depositphotos

Dobrze zrealizowane reklamy, wytykające w zabawny sposób wady konkurencji, mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Jeszcze ciekawiej robi się, gdy druga firma podejmie rękawice, odpowiadając w podobnym stylu. Samsung właśnie ponownie zaatakował produkty Apple. Czy doczekamy się odpowiedzi ze strony firmy z Cupertino?

W pierwszych reklamach Samsunga, należących do serii Ingenious, Apple oberwało się za usunięcie złącza minijack, niedołączenie ładowarek umożliwiających szybkie ładowanie czy za niższą prędkość pobierania w iPhonie X względem Galaxy S9. Teraz Samsung za cel obrał kolejne charakterystyczne elementy nowych iPhone’ów.

Akcja ponownie ma miejsce w salonie Apple Store. W pierwszej reklamie koreańska firma skupiła się na notchu, czyli wycięciu na ekranie, które zadebiutowało w iPhonie X. Klient przyglądając się modelowi X zauważa, że notch może przeszkadzać podczas oglądania filmów. Nie jest on więc rozwiązaniem faktycznie użytecznym. Warto tutaj zauważyć, że wielu producentów postanowiło wprowadzić wycięcie po premierze nowego iPhone’a. Natomiast Samsung raczej na takich ruch się nie zdecyduje. Co więcej, najpewniej w przyszłości także będzie naśmiewał się z tego wątpliwie atrakcyjnego elementu.

W kolejnym filmiku iPhone krytykowany jest za brak gniazda na kartę pamięci. Klientka nie zamierza korzystać z proponowanego rozwiązania, czyli trzymania danych w chmurze iCloud. Nie chce także dopłacać do droższej wersji iPhone’a, aby móc korzystać z większej ilości miejsca na dane.

Trzecia reklama wytyka brak wielozadaniowości w smartfonach Apple, które w przeciwieństwie do chociażby Samsunga Galaxy S9, nie umożliwiają uruchomienia dwóch aplikacji obok siebie. Zmieszany sprzedawca Apple, chcąc zmienić temat, zaczyna komplementować paznokcie klientki. W odpowiedzi słyszy, że paznokcie również są wielozadaniowe, ponieważ… zmieniają kolor.

Reklamy faktycznie pokazują wady iPhone’a. Trzeba zauważyć, że w tych trzech elementach Samsung Galaxy S9 jak najbardziej może być atrakcyjniejszym sprzętem. Niestety, odpowiedzi od Apple raczej nie zobaczymy. Szkoda, mała wojna w reklamach mogłaby okazać się całkiem interesująca.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.