Secret Service is back! Chcieli 93 tys. zł, zebrali trzykrotnie więcej

Secret Service is back! Chcieli 93 tys. zł, zebrali trzykrotnie więcej28.08.2014 23:59

O tym, że Secret Service, kultowy magazyn dla graczy, trafi dzięki publicznej zbiórce pieniędzy w papierowej wersji ponownie do kiosków, wiadomo już od jakiegoś czasu. Zakładana kwota 93 tysięcy złotych została osiągnięta w rekordowo szybkim czasie, tj. w dobę. Akcja zbiórki na nowe Secret Service zakończyła się jednak dopiero dzisiaj, a zebrano dokładnie 282 492 zł.Pierwotnie zakładano, że Secret Service powróci jako kwartalnik (przy zebranej kwocie 93 tysięcy zł.). Ten próg osiągnięto błyskawicznie wręcz, bijąc przy okazji rekord nie tylko serwisu PolakPotrafi, ale całego polskiego crowdfundingu. Szybko okazało się też, że na tym zbiórka nie zostanie zakończona.Stopniowo pojawiały się kolejne progi, min. powrót kącika KGB czy powiększenie całego czasopisma. Jednak najistotniejszy próg (oprócz tego pierwszego oczywiście) jaki udało się osiągnąć, czyli 220% celu (204 600 zł) przekłada się już na papierowy Secret Service co dwa miesiące.[yt=https://www.youtube.com/watch?v=Ik3-qCYR5sc]Niestety nie udało się dobić do 440% (409 200 zł), co z dwumiesięcznika uczyniłoby Secret Service miesięcznikiem. Pewnym pocieszeniem dla fanów projektu będzie za pewne to, że przekroczenie 250% (232 500 PLN) pozwoli "dotknąć na własne oczy" redakcję podczas tegorocznych targów PGA. Finalnie projekt wsparło 3653 osób.Sentyment do retro jest w narodzie wielki . Nie tak dawno z powodzeniem zakończyła się zbiórka na film dokumentalny Thank You For Playing, mamy już udaną reaktywacje Secret Service, czego możemy oczekiwać dalej? Kto wie, może doczekamy zbiórki na reaktywację programu Escape (emitowanego niegdyś w stacji Polonia 1), w jakiejś YouTube'owej wersji...Trzeba również zaznaczyć, że Secret Service wraca w oparach "skandalu", a właściwie kilku skandali. Po pierwsze głos zabrali byli redaktorzy pisma, którzy pomimo upływu lat nie otrzymali do dziś wynagrodzenia za swoje ostatnie teksty. Jeden z nich, po latach, miał usłyszeć od jednego z głównych reanimatorów projektu trzeba było się upomnieć. To jednak podobno nie było łatwe, bo telefony milczały, a do siedziby redakcji nie było wstępu.[yt=https://www.youtube.com/watch?v=OXPuuD_sG5I]Część wspierających oburzyła się również na pakiety dla biznesu, gdzie firmy mogły wykupywać przestrzeń reklamową w reaktywowanym czasopiśmie. Argumentacja niezadowolonych była prosta: skoro płacę za reaktywację, to dlaczego mają tam być reklamy? Niezbyt to trafiony argument, ale nie od dzisiaj wiadomo, że malkontentów w kraju nie brakuje.[yt=https://www.youtube.com/watch?v=F3ToBQh4HsY]Zastanawiający jest jednak stosunek ludzi stojących za tą inicjatywą do kolegów po fachu. W dyskusji na Facebooku Piotr Mańkowski (dawniej ŚGK) „podziękował” wszystkim blogerom, czy redaktorom serwisów internetowych, którzy myśleli o wstąpieniu w szeregi SS.[img=ss_fb]Internet zareagował, inicjatorom reaktywacji zarzucono wywyższanie się i opieranie całego projektu na „dinozaurach branży”. To czy Secret Service po raz kolejny będzie fenomenem zależy już tylko od potencjalnych czytelników. Sentyment do retro w narodzie może i jest wielki, ale równie dobrze wszystko to może okazać się hurraoptymistycznym zrywem.[yt=https://www.youtube.com/watch?v=KjmLG9ce-yo]Psy więc szczekają, Secret jedzie dalej? A jakże!

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.