Słaby start sezonu NFL dla Microsoftu. Tablety Surface pomylone z iPadami

Słaby start sezonu NFL dla Microsoftu. Tablety Surface pomylone z iPadami12.09.2014 17:35
Tomek Kondrat

Nieczęsto na łamach portalu piszemy o sporcie, jednak w obecnych czasach idzie on w parze z techniką. Transmisje z meczów są znakomitą okazją do reklamy i podreperowania budżetu. Microsoft nie musi się reklamować, jednak postanowił zaznaczyć swoją pozycję na rynku tabletów. Jednym ze sposobów było podpisanie umowy sponsorskiej z zawodową ligą footballu amerykańskiego – NFL. Głównym założeniem opiewającej na 400 milionów dolarów umowy, jest używanie Microsoft Surface Pro 3 jako „oficjalnego tabletu ligi NFL”. Kibice mieli okazję zobaczyć tablety w rękach trenerów oraz zawodników.

Zarówno NFL i Microsoft byli zadowoleni z umowy do czasu, kiedy to podczas pierwszej kolejki spotkań dwie stacje telewizyjne pomyliły urządzenia firmy z Redmond... z iPadami. Ta komiczna z punktu widzenia kibica sytuacja nie była zbyt śmieszna dla partnerów reklamowych. Komentatorzy telewizyjni swoimi pomyłkami przyczynili się bowiem do promowania produktu firmy Apple, jednego z głównych rywali Microsoftu. Największa wpadka miała miejsce podczas programu Monday Night Football, kiedy to Trent Dilfer z ESPN żartował z asystenta trenera zespołu Cardinals – Toma Moora. Komentator w żartobliwy sposób zastanawiał się ile czasu zajmie trenerowi nauczenie się przewijania zdjęć na iPadzie.

Kolejnym zabawnym incydentem, który miał miejsce była pomyłka komentatora telewizji Fox, Johna Lyncha, który wspomniał, że zawodnik New Orleans Saints, Drew Brees „zapewne nie ogląda filmów na swoim iPadzie”. Lynch dość szybko zorientował się, że się pomylił i nazywał później urządzenie iPadopodobnym. Słowo o Microsofcie i jego produkcie nie padło z jego ust ani razu.

Microsoft uniknął totalnej kompromitacji dzięki reklamom przy stolikach sędziów, które były pokazywane przez telewizję podczas spornych sytuacji. Początek współpracy między NFL i twórcami systemu Windows zaczął się od dość dużego zgrzytu.

Zarówno Microsoft, jak i NFL powstrzymały się od komentarza. Cała sytuacja może śmieszyć i pokazuje jak ciężko będzie zmienić Microsoftowi myślenie Amerykanów, że nie każdy tablet jest iPadem. Nam pozostaje życzyć zarówno Microsoftowi, NFL i telewizjom lepszego wejścia w sezon zasadniczy.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.