Szukasz miłości w Sieci? Sympatia wciąż najpopularniejsza

Szukasz miłości w Sieci? Sympatia wciąż najpopularniejsza27.04.2015 13:02

Jeśli ktoś planuje szukać miłości w Sieci, największe szanse na znalezienie jej ma na Sympatii. Według danych Megapanelu należący do Onetu serwis randkowy niezmiennie jest największym i najczęściej odwiedzanym w Polsce.

W styczniu tego roku Sympatię odwiedził ponad milion internautów (real users). Odwiedzający korzystali z portalu średnio przez 2 godziny, 49 minut i 23 sekundy. Portal zanotował 315,43 miliona odsłon, z czego 55 milionów to odsłony krajowe. Sympatia nie jest jednak najskuteczniejsza i brakuje jej wielu opcji wyszukiwania – można na przykład wyszukiwać osoby tej samej płci, ale nie ma narzędzi do nawiązywania homoseksualnych relacji, wybór zainteresowań jest bardzo ubogi i pytania o seks są gdzieś pomijane. Za to można opisać się jako zebra lub jaskółka.

Nie zmienia to faktu, że sympatia jest prosta, niewymagająca i darmowa (jedna wiadomość dziennie) – prawdopodobnie to jest klucz do jej sukcesu. W końcu nikt nie lubi się męczyć i jeszcze za to płacić. Warto wspomnieć o aplikacjach mobilnych, dzięki którym korzystanie z serwisu jest znacznie łatwiejsze.

Pod marką Sympatia działa jeszcze jeden portal – Sympatiaplus, znana wcześniej jako Stworzenidlasiebie.pl. Ta część serwisu przeznaczona jest dla osób chcących budować trwałe relacje i nierzadko po trzydziectce. W styczniu portal ten zanotował 9,87 miliona odsłon. Odwiedziło go 437,3 tysiąca użytkowników, a średni czas spędzony na stronie to 10 minut i 30 sekund. Nowych użytkowników wita testem osobowości, więc można mieć nadzieję na trafniejsze sugestie, niż na „zwykłej” sympatii. Są to głównie pytania mające określić typ osobowości, pomijające poglądy, religię, politykę i większość spraw związanych z seksem, a do tego językowo niedostosowane do poszukiwania osoby tej samej płci („partnerka był”). Trzeba też sięgnąć do portfela.

Jeśli chodzi o strony pomagające znaleźć partnerów przede wszystkim do igraszek w łóżku, na szczycie rankingów jest Erodate, który zanotował 895,2 tysiące użytkowników. Względem ubiegłego roku to skok aż o 62,8%, czym nie może pochwalić się żaden inny portal przeznaczony do szukania między innymi trzeciej osoby do trójkąta. Jego konkurenci zostali daleko w tyle – najbliżej jest eroticdating.com z 274 tysiącami użytkowników, a Datezone i C-Date nie przekroczyły 200 tysięcy. Zasięg Erodate jest niewiele mniejszy od zasięgu Sympatii – oba serwisy docierają do więcej niż 4% Polaków.

Co ciekawe, większe serwisy randkowe tracą użytkowników i to raczej nie dlatego, że młodzi Polacy interesują się zawieraniem związków małżeńskich. Sympatię odwiedziło o 143,4 tysiące użytkowników mniej niż rok wcześniej (choć ci, którzy ją odwiedzili, spędzili tam więcej czasu i wygenerowali więcej odsłon). eDarling stracił 277,5 tysiąca użytkowników, C-Date 76 tysięcy. Zyskał za to Elmaz, którego liczba użytkowników prawie się podwoiła.

Powyższe dane należałoby uzupełnić informacjami o tym, ile osób zrezygnowało z portali randkowych na rzecz rozwiązań prostszych bardziej mobilnych i szybszych – na przykład Tindera, który według słów socjolog Pauli Bialski służy do tego, by mieć dowolną liczbę partnerów seksualnych, wtedy gdy ma się na to ochotę. Aplikację mobilną dla systemów iOS oraz Android możecie pobrać z naszej bazy.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.