Tanie smartfony i gadżety na BestCena.pl! Informacje o sklepie i opinie klientów

Tanie smartfony i gadżety na BestCena.pl! Informacje o sklepie i opinie klientów25.12.2018 10:00
Redakcja

Zastanawiając się, gdzie zakupić dobry sprzęt elektroniczny – sugerujemy się zazwyczaj ceną. Stąd też wynika popularność portali, które są „porównywarkami” cen. Nikt nie kupi jednak telefonu w sklepie na temat którego opinie klientów są niekorzystne. Jak wypada tutaj BestCena.pl? Czy jest gdzieś jakiś haczyk, przez który ceny produktów są tak niskie?

Niskie ceny? To świetnie – tylko skąd się biorą?

BestCena.pl to sklep, który działa na rynku już ponad 10 lat. Swoją działalność prowadzi nie tylko w naszym kraju, ale też w kilku innych, np. Słowacji i Czechach. Od początku oferuje oryginalne produkty w niskich cenach, ponieważ pochodzą one z najkorzystniejszego cenowo europejskiego dystrybutora. Co to oznacza? Jakie są różnice między produktami z rodzimej dystrybucji, a zagranicznej?

Same urządzenia nie różnią się niczym od tych dostępnych w każdym innym sklepie. Na przykład iPhone X dalej będzie iPhone'm X. Opinie niektórych osób mylnie głoszą, że telefon zagraniczny nie będzie miał polskiej nakładki na system. Trzeba tę sytuację rozjaśnić.

Cały soft będzie działał w języku polskim, a jedyną różnicą może być fakt, że data aktualizacji oprogramowania może różnić się od tej, która przypada smartfonom z Polski. To pozytywna kwestia, ponieważ zazwyczaj sama aktualizacja jest przewidziana wcześniej dla innych krajów Europy, niż dla Polski. Istotą działania BestCeny jest to, że sprowadza oryginalne modele danego urządzenia z krajów, gdzie ceny są najkorzystniejsze. Nie ma co się obawiać, ponieważ wszystkie zakupione na tej stronie produkty objęte są gwarancją.

BestCena.pl oferuje pomoc, jeżeli zdarzy się usterka urządzenia.

Elektronika to obszerny temat – co dokładnie sprzedaje BestCena.pl?

Opisywany sklep internetowy specjalizuje się głównie w sprzedaży smartfonów. Klienci mogą zaopatrzyć się tam w modele słynnych firm, np. Apple, Samsung, LG, Huawei, Sony, HTC, a także smartfony, które nie są sprzedawane w polskich sklepach.

Warto wspomnieć o specjalnej Strefie Xiaomi, czyli zakładce, gdzie oferowane są urządzenia producenta, który od niedawna dostarcza telefony na polski rynek. Cechują się niską ceną, a opinie klientów sugerują, że przystępne cenowo produkty Xiaomi mają jakość porównywalną z dużo droższymi smartfonami.

Asortyment na tym się nie kończy, bowiem na BestCena.pl można zakupić także tablety, jak np. iPad; Smartwatche, czyli zegarki, które łącząc się z telefonem, pozwalają na odbieranie połączeń i wiadomości; telewizory; różnego rodzaju artykuły AGD i RTV; kamery i aparaty fotograficzne; akcesoria.

Obsługa sklepu

To jedna z ważniejszych kwestii w przypadku robienia zakupów. Często zdarza się, że pracownicy danego sklepu nie posiadają odpowiedniej wiedzy na temat produktów, które sprzedają. Równie złe, a nawet jeszcze gorsze jest to, kiedy klient jest traktowany lekceważąco, a także kiedy sprawy związane z reklamacją i zwrotami zajmują dużo czasu. Na szczęście w internecie prowadzone są rankingi, gdzie konsumenci wyrażają swoje opinie na temat danego sklepu. Dzięki temu można mieć pewność, że zakup odbędzie się bez problemu.

W przypadku strony BestCena.pl warte podkreślenia aspekty to:

  • darmowa i szybka wysyłka;
  • profesjonalne doradztwo na temat kupowanego produktu;
  • bezproblemowy kontakt – drogą mailową, a także telefoniczną. Warto też wspomnieć, że na stronie znajduje się okno czatu, za pomocą którego w kilka chwil, klient może dowiedzieć się o wszelkich interesujących go zagadnieniach;
  • możliwość zwrotu towaru – klient ma aż 90 dni na dokonanie darmowego zwrotu lub wymiany towaru, dlatego nietrafiony prezent nie będzie już problemem;
  • konkurencyjne ceny!

Jakie są opinie klientów? Czas na analizę!

Przed zakupem w danym sklepie należy sprawdzić opinie na jego temat, żeby ustrzec się przed ewentualnymi problemami. To czynność prosta i zajmuje dosłownie chwilę. Poszukując smartfona w internecie, na pewno trafi się na ofertę BestCena.pl. Na temat tego sklepu istnieją setki komentarzy. Wnioski nasuwające się z ich lektury to:

  • możliwość wygodnego rozłożenia płatności na raty;
  • liczne porównywarki cen mają informacje na temat produktów BestCena.pl, więc z łatwością można znaleźć opinie na temat np. tabletu, jak i samego sklepu;
  • BestCena.pl posiada szeroki asortyment – można znaleźć tam smartfony niemal każdego producenta, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zaopatrzyć się w odkurzacz, który samodzielnie posprząta mieszkanie;
  • wysoki poziom obsługi klienta;
  • szybka realizacja zamówienia;
  • bieżące informowanie klienta, np. o statusie jego zamówienia.

W przypadku każdego sklepu można znaleźć też negatywne opinie. Z jakiego powodu klienci krytykują tę firmę? Najczęstszym problemem jest długi czas oczekiwania na dany produkt. Strona jest aktualizowana na bieżąco, dlatego przed zamówieniem warto sprawdzić szacowany czas dostawy. Trzeba wspomnieć, że konkurencyjne sklepy w większości również borykają się z tym problemem. Zaistniałe sytuacje mają związek z tym, że produkty w ofercie BestCena.pl znajdują się na kilku portalach jednocześnie – Allegro, empik itd. Można zauważyć, że w ostatnim czasie ilość niepochlebnych opinii związanych z czasem oczekiwania na produkt wzrosła, jednak wydaje się to dość naturalnym skutkiem wzrostu sprzedaży w okresie Black Friday. Biorąc pod lupę opinie na temat tego sklepu z różnych źródeł – w skali od 1 do 5 BestCena.pl od dawna stabilnie trzyma się górnej granicy – Ceneo, Skąpiec i Opineo dają średnią 4,8.

Podsumowanie – warto, czy nie warto kupować na BestCena.pl?

Szeroki asortyment, pozytywne opinie klientów i wysoka jakość obsługi zachęcają do kupna w tym sklepie. Tak samo w przypadku atrakcyjnych cen, które zazwyczaj są niższe niż u konkurencji. Warto zainteresować się skorzystaniem z usług BestCena.pl również przez pewność bezproblemowego otrzymania wybranego przez siebie urządzenia. Przeglądając różne strony, takie jak porównywarki cen lub bazy opinii – od razu można wywnioskować, że warto zaopatrywać się w produkty u tego dostawcy.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.