Tego jeszcze nie grali. Inteligentna suszarka do włosów pokryta złotem, za ponad 2 tys. zł

Tego jeszcze nie grali. Inteligentna suszarka do włosów pokryta złotem, za ponad 2 tys. zł30.08.2018 05:05
Źródło: The Beauty and the Geek AU

Słyszeliście o firmie Dyson? Mówiąc nieco żartem, jest to takie Apple wśród producentów sprzętu gospodarstwa domowego: angielski producent, który za wszelką cenę stara się być inny od reszty, budując zarazem wizerunek marki premium. Dyson specjalizuje się zwłaszcza w wytwarzaniu sprzętu tłoczącego (w jakimś celu) powietrze, a mianowicie odkurzaczy, suszarek, wentylatorów grzewczych itd. Poznajcie ich najnowszy produkt: suszarkę do włosów Supersonic Gold.

Oczywiście, jak przystało na tak ekscentrycznego producenta, nie chodzi tu o pierwszą z brzegu suszarkę do włosów, jaką kupić można za kilkadziesiąt złotych w dowolnym markecie, ale prawdziwie topowy sprzęt, którego zaprojektowanie pochłonęło ponoć cztery lata i 71 mln dol.

Podstawę urządzenia stanowi bezszczotkowy silnik elektryczny, który – pomimo średnicy równej zaledwie 27 mm – potrafi osiągnąć nawet 110 tys. obr./min. Mimo to producent deklaruje, że generowany hałas powinien być minimalny. Wspomniany silnik zamontowano w rękojeści tak, aby uzyskać jak najlepsze wyważenie. A to dopiero początek długiej listy niespodzianek.

Źródło: Dyson
Źródło: Dyson

Supersonic Gold ma „inteligentny” system kontroli temperatury. Wbudowany mikroprocesor na bieżąco analizuje odczyty sensora termicznego i steruje pracą układu grzewczego. Tym sposobem – zdaniem producenta – wyeliminowano ryzyko popalenia włosów. Idąc dalej, suszarkę wyposażono w magnetyczne zaczepy do montażu akcesoriów, takich jak dyfuzor czy nasadka do wygładzania. Wreszcie, w wybranych miejscach obudowę wykończono 23,75-karatowym złotem. Aż chciałoby się powiedzieć: mają rozmach ci Brytyjczycy.

Teraz najistotniejsze – cena. Model Supersonic Gold wyceniono na 500 dol., aczkolwiek w sklepach od pewnego czasu dostępny jest też tańszy o 100 dol. wariant bez złoconych wstawek. Ten drugi kosztuje w Polsce 1699 zł. Stąd jeśli nowość trafi nad Wisłę, to jej cena niemalże na pewno przekroczy barierę 2 tys. zł. Tak, ponad dwa „patyki” za suszarkę do włosów.

[video=dysonsupersonicgold|https://www.dyson.com/content/dam/dyson/video/adm-video/products/haircare/supersonic/variant/HD01_BLUE_GOLD_HERO_FILM_16X9.mp4]

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.