Włosi z urządzeń wearables zrobią prawdziwą biżuterię

Włosi z urządzeń wearables zrobią prawdziwą biżuterię07.10.2014 19:01
Samsung Gear S

Urządzenia typu wearables stają się coraz popularniejsze. Na rynku dostępne są między innymi smartwatche, smart-pierścionki czy różne opaski na rękę. Możliwości tych urządzeń często są znacząco większe od klasycznych zegarków czy typowej biżuterii. Jednak wiele osób zarzuca im mniej atrakcyjny wygląd. Trudno z takimi opiniami się nie zgodzić, mimo iż na rynku dostępne są takie smartwatche jak Moto 360, to nadal czegoś im brakuje, aby nazwać je naprawdę ładnym i ekskluzywnym sprzętem. Może się to zmienić dzięki zamiłowaniu Włochów do piękna, dzięki firmom z tego kraju, na rynku dostępne będą naprawdę świetnie prezentujące się urządzenia typu wearables.

Samsung Gear S
Samsung Gear S

Filippo Scorza, CEO MyAngelCare powiedział, że przy tworzeniu urządzeń wearables ważny powinien być również wygląd. Tworząc bransoletkę wyposażoną w NFC, która w razie udzielania pierwszej pomocy, pozwoli na szybki dostęp do danych poszkodowanego, liczyła się nie tylko jej funkcjonalność, ale również atrakcyjny design. Bransoletka, która będzie wyróżniała się atrakcyjnym wyglądem na tle większości urządzeń wearables, do sprzedaży ma trafić w 2015 roku i będzie składała się z dwóch części, warstwy zawierającej NFC i dane użytkownika oraz zewnętrznego pierścienia w różnych kolorach. Podobne podejście do urządzeń wearables mają również inne firmy. CircleGarage, która znana jest z wyróżniającego się z tłumu urządzenia w kształcie sześciokąta do noszenia na ręce. Ich produkt zbiera informacje o użytkowniku, dzięki temu mamy lepszy dostęp do danych dotyczących naszego organizmu. Firma CircleGarage planuje premierę swojego urządzenia w następnym roku. Chce ona dotrzeć nie tylko dla przeciętnego klienta, ale również do bardziej zawansowanych użytkowników, którzy za pomocą własnych aplikacji mogliby wykorzystać cały potencjał ich produktu. Alessia Ronco, główny projektant w CircleGarage powiedział, że przy projektowaniu ich urządzenia wearables ważny był każdy aspekt, starali się wybrać materiały, które będą przyjemne w dotyku, ważna była dbałość o nawet niewielkie szczegóły. Sześciokątny kształt został wybrany nie bez powodu, jest on znajomy dla ludzkiego oka, może kojarzyć się z plastrem miodu. Dodatkowo taka obudowa jest również bardziej funkcjonalna.

Podejście włoskich firm pokazuje, że przy tworzeniu urządzeń wearables ważna powinna być nie tylko ich funkcjonalność, ale również wygląd. Smartwatch czy opaska powinny być na tyle atrakcyjne, że będziemy chcieli nosić je tak samo jak normalną biżuterię. Podobne podejście zaczynają stosować również największe firmy technologiczne. Google współpracuje z firmą Luxottica, która tworzy okulary, aby uczynić Google Glass znacznie bardziej atrakcyjnymi dla przeciętnego odbiory. Natomiast Samsung wraz z firmą Diesel Black Gold wydał specjalne wersje smartwatcha Gear S, które prezentują się znacznie lepiej od mocno przeciętnego oryginału.

Jeśli producenci urządzeń wearables chcą przyciągnąć również przeciętnego użytkownika, dla którego możliwość pomiaru pulsu, czy przebiegniętego dystansu w przypadku zegarka zbytnio się nie liczy, to muszą postawić na wykonanie i wygląd.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.