Z wizytą w Intel Experience Store na Manhattanie

Z wizytą w Intel Experience Store na Manhattanie09.02.2014 16:26

Pamiętacie nasze relacje z Microsoft Store oraz dla porównania z Apple Store w centrum San Francisco? Pomijając bolesne różnice w liczbie klientów i gości trzeba przyznać, że konkurencja pomiędzy producentami jest zacięta. Zarówno firmowe sklepy Apple, jak i Microsoftu, prezentują się znakomicie. W bardzo udany sposób łączą w sobie cechy miejsca, w którym można zapoznać się z różnymi technologiami, zainspirować się ciekawymi pomysłami, poznać odpowiedzi na nurtujące pytania oraz naturalnie dokonać zakupu wszystkiego, co najlepsze w ramach danego ekosystemu.

Z tego też powodu byliśmy bardzo ciekawi, jak wygląda jeden z pierwszych Intel Experience Stores. Póki co są jedynie trzy takie miejsca na świecie, w Nowym Jorku, Chicago oraz Los Angeles. Sklep w Nowym Jorku zlokalizowano na obrzeżach modnej dzielnicy Nolita, gdzie drobne sklepiki z rzeczami w stylu vintage przeplatają się z absurdalnie drogimi butikami, kawiarniami i apartamentami dla młodych, aktywnych ludzi (z odpowiednio zasobnym portfelem). Klimat zapowiadał się więc wyjątkowo obiecująco, pytanie co zastaliśmy na miejscu?

Pierwsze wrażenie było dość... zaskakujące. Przyznam, że nie tego się spodziewaliśmy, choć prawdę mówiąc widok nie odbiega zbytnio od wielu innych nowojorskich zakątków. Faktem jest jednak, że witryna sklepowa to nie był modny vintage, tylko brudna szyba, niepoukładane kable i tradycyjny pecet chłodzony wodą. Sklep zaprasza darmową kawą i możliwością wypożyczenia ultrabooków do testów nawet na 48 godzin. Wejdźmy więc do środka...

Wrażenia z wewnątrz? Po pierwsze, brak klientów. W sklepie nie było nikogo poza obsługą, która wyraźnie ucieszyła się na widok gości. Obrazek przypomina puste sklepy Microsoftu - czy to w centrum olbrzymiej galerii, czy przy ruchliwej ulicy, zainteresowanie przechodniów jest znikome.

Wystrój wnętrza to oczywiście rzecz gustu. Lekki industrial byłby nawet fajny gdyby nie to, że najprawdopodobniej nie była to wyłącznie stylizacja, a efekt braku przywiązania do szczegółów. Trzeba przyznać, że Intelowi jak nic udało się odtworzyć zapomniany klimat zapuszczonych sklepików z PCtami, w których introwertyczni sprzedawcy z tłustymi włosami przygotowywali dla klientów konfigurację pierwszego w życiu składaka. Pytanie tylko, czy faktycznie taki był cel?

Z ogólnego wrażenia kreatywnego nieładu przyznam, że podobały mi się natomiast odręczne napisy i drobne, pomysłowe dekoracje. Sprawiały że człowiek czuł się dużo swobodniej, niż sztucznych wnętrzach sklepów konkurencji. Całość zachęcała do tego, żeby wrzucić na luz i pobawić się chwilę z wystawionym sprzętem. Szkoda tylko, że tak niewiele osób z tej okazji korzysta...

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.