Za mało Call of Duty: Activision myśli o ulepszonych graficznie reedycjach gier

Za mało Call of Duty: Activision myśli o ulepszonych graficznie reedycjach gier23.06.2015 12:44

Activision dzielnie do tej pory opierało się trendowi graficznego usprawniania starych gier i wypuszczania ich na rynek w nowej, niby lepszej formie. To czysty zarobek, obok którego firma nie ma jednak zamiaru, jak się okazuje, przechodzić obojętnie. Od dawna przygląda się temu, co takiego w ramach znanej serii Call of Duty byłoby sens odkopać i wypuścić na rynek. Niestety zapomnijcie o powrocie do klimatów II Wojny Światowej.

Call of Duty 4: Modern Warfare Trailer

Gracze zmęczeni są już mocno współczesną (Modern Warfare) oraz futurystyczną (Black Ops) fikcyjną wojną, bo tak naprawdę od wielu lat dostajemy to samo, ale nie tak samo przedstawione. Jednak to właśnie pierwsze edycje obu podserii będą brane najpierw pewnie pod uwagę. Szef Activision ich początki wskazuje jako potencjalnie nadające się do lekkiego upiększenia i ponownego wydania do sklepów. Przypomnijmy, że mówimy o produkcjach z 2007 i 2010 roku. Na razie nie ma niemniej co przesadnie gdybać, bowiem wydawca musiałby nieco zmodyfikować plany, by pójść w wersje HD.

Chociaż możemy przypuszczać, iż jakaś część deweloperów po cichu rozkłada na czynniki pierwsze stare gry, aby mieć gotowy szkielet do zbudowania przeróbek, oficjalnie podobno za mało jest rąk do roboty. Na razie więc uwaga koncentrowana będzie wyłącznie na tych zupełnie nowych projektach, rozwijanych przecież dodatkowo po premierze za pośrednictwem kolejnych odpłatnych paczek DLC. Najbliższy duży na horyzoncie to Call of Duty: Black Ops III, strzelanka tradycyjnie planowana na listopad.

Warto zauważyć, że wydawca nie jest do końca bez grzechu na sumieniu, jeśli chodzi o wskrzeszanie dawnych hitów. Cztery lata temu próbował swoich sił na tym poletku wypuszczając grę Goldeneye 007: Reloaded, garściami czerpiącą z klasyka z Nintendo 64. Wielkiego zamieszania na rynku ona nie zrobiła i reedycje zeszły tym samym na dalszy plan. Przy okazji powrotu do marki Guitar Hero najwyraźniej niemniej pomysł odżył i rozpoczęto znów mówić o odrestaurowywaniu gier, tym razem Call of Duty.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.