PeoPay znika z Google Play. Klienci Banku Pekao S.A. zgłaszają problemy (aktualizacja)

PeoPay znika z Google Play. Klienci Banku Pekao S.A. zgłaszają problemy (aktualizacja)24.10.2021 20:22
Klienci zgłaszają problemy z aplikacją PeoPay
Klienci zgłaszają problemy z aplikacją PeoPay
Źródło zdjęć: © Getty Images | SOPA Images

Klienci Banku Pekao S.A. zgłaszają problemy z aplikacją mobilną PeoPay. Zauważyli również zniknięcie jej ze sklepu Google Play. Występujące niedogodności utrudniają dostęp do konta oraz wykonywanie przelewów.

Aktualizacja (25.10 godz 16:00): Skontaktował się z nami Paweł Jurek - rzecznik prasowy Banku Pekao S.A. i poinformował, że aplikacja PeoPay jest dostępna w Sklepie Google Play. Firma wyjaśniła, że chwilowy brak aplikacji wynikał z powodu trwającej certyfikacji Google.

Aktualizacja (25.10 godz. 11:00): Skontaktowaliśmy się z Bankiem Pekao S.A. i poprosiliśmy o komentarz w sprawie. Oto odpowiedź, którą uzyskaliśmy od biura prasowego: – wspólnie z Google pracujemy nad przywróceniem dziś dostępu do aplikacji w Sklepie Play. Chwilowy brak wynika z powodu trwającej certyfikacji Google. Klienci, którzy obecnie mają zainstalowaną aplikację na swoich telefonach mogą z niej korzystać – aplikacja PeoPay działa prawidłowo. Sytuacja nie dotyczy klientów z systemem operacyjnym iOS. Z wyrazami szacunku Biuro Komunikacji Pekao S.A.

Pod postami zamieszczonymi na oficjalnym profilu Banku Pekao S.A. na Facebooku zauważyliśmy wiele skarg dotyczących działania aplikacji mobilnej PeoPay (a raczej braku jej aktywności i trudności podczas logowania do płatności internetowych). PeoPay to aplikacja umożliwiająca szybki dostęp do konta, karty czy kredytów. Dzięki niej klienci Banku Pekao S.A. mogli dokonywać płatności i zarządzać swoimi finansami.

Aplikacja PeoPay zniknęła z Google Play

Jeden z użytkowników PeoPay skontaktował się w sprawie występujących problemów z Zespołem Kontaktu z Klientem. W odpowiedzi otrzymał następującą wiadomość: "w przypadku problemów z działaniem aplikacji PeoPay, bardzo proszę o odinstalowanie aplikacji i zainstalowanie jej ponownie, ponieważ aktualizacja aplikacji mogła zostać w nieprawidłowy sposób uruchomiona na urządzeniu". Być może takie rozwiązanie by zadziałało, gdyby nie fakt, że aplikacja PeoPay zniknęła ze sklepu Google Play, więc jej przeinstalowanie nie jest możliwe.

378443895052635286
Źródło zdjęć: © Materiały WP

W komentarzach na Facebooku Banku Pekao S.A. poinformował : "aplikacja PeoPay jest chwilowo niedostępna w Google Play. Pracujemy nad jak najszybszym jej przywróceniem. Przepraszamy za utrudnienia". Bank dodał również: "obecnie trwają prace po stronie Google z naszą aplikacją".

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (36)