Serwis internetowy iWork.com przeznaczony do obsługi pakietu biurowego Apple’a doczekał się zmian. Poprawiono współpracę z urządzeniami zewnętrznymi, a także dzielenie się dokumentami.
iWork.com to serwis, dzięki któremu użytkownicy pakietu iWork ’09 mogą przechowywać i dzielić się dokumentami. Serwis obsługuje pliki stworzone za pomocą Pages (edytor tekstu), Keynote (prezentacje multimedialne) i Numbers (arkusz kalkulacyjny). Projekt nie wyszedł jeszcze poza fazę Beta, nie można więc edytować plików online, ani korzystać z bardziej zaawansowanych funkcji, jakie oferują konkurencyjne usługi (np. DocVerse czy Google Docs).
W najnowszej wersji iWork.com można m.in. tworzyć linki, które pozwolą na dostęp do dokumentów osobom trzecim, można również śledzić ilość wizyt na stronie z udostępnionymi przez nas materiałami. Kolejne zmiany dotyczą synchronizacji iWork.com z telefonami iPhone i odtwarzaczami iPod touch. Poprawiono interfejs potrzebny do zalogowania się na stronie, a także wygląd listy dokumentów w smartfonach. Co więcej, dokumenty dostępne w iWork.com są teraz bardziej dopasowane do możliwości ekranu iPhone’ów i iPodów.
Kolejnej aktualizacji iWork.com, a także pakietu iWork należy się najprawdopodobniej spodziewać po wprowadzeniu do sprzedaży iPada. Jak informował Apple, tablet będzie wyposażony we własną wersję programów do tworzenia dokumentów.