Bank BNP Paribas zaliczył poważną awarię. Zgodnie ze zgłoszeniami użytkowników w serwisie Downdetector, niemożliwe jest zalogowanie się do bankowości elektronicznej. Występują także problemy z działaniem aplikacji.

bEUVlTPF

Z raportów serwisu Downdetector wynika, że awaria dotyczy użytkowników w całej Polsce, a nie tylko w konkretnym regionie. Użytkownicy nie mają możliwości podejrzenia salda i historii. Przy próbie logowania do Go mobile pojawia się informacja o braku posiadanych produktów.

Awaria
Awaria

Na podstawie wiadomości klientów banku można założyć, że nastąpiła awaria serwerów, o czym świadczy brak dostępów do aplikacji mobilnej i webowej. Wielu użytkowników zostało bez możliwości sprawdzenia swojego salda ani historii płatności, co może stanowić poważny problem, zważywszy na porę dnia.

bEUVlTPH

Informacje wskazują, że problemy zaczęły się jeszcze przed godziną 11:00. Awaria wydaje się więc poważna, a narastająca liczba raportów może sugerować, że do rozwiązania problemu jest jeszcze daleko. Najwięcej raportów o awarii spłynęło między innymi z Warszawy, Łodzi czy Lublina. Poszkodowani są jednak także klienci BNP Paribas z innych części kraju.

Aktualizacja, godz. 12:51

Ilość zgłoszeń w serwisie Downdetector wyraźnie spadła, co oznacza, że bank poradził sobie już z awarią. Jeżeli jednak problemy nadal występują u niektórych klientów, powinni oni odczekać kilka minut i spróbować ponownie zalogować się do aplikacji bądź poprzez stronę BNP Paribas.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Komentarze (11)
bEUVlTQD