Awaria Netflixa. Użytkownicy nie mogą oglądać ulubionych seriali (aktualizacja)

Awaria Netflixa. Użytkownicy nie mogą oglądać ulubionych seriali (aktualizacja)

Platforma Netflix
Platforma Netflix
Źródło zdjęć: © NurPhoto via Getty Images | NurPhoto
Karolina Kowasz
04.11.2021 22:02

Serwis Netflix zaliczył poważną awarię, która uniemożliwia całkowicie użytkownikom korzystanie z popularnej platformy streamingowej. Zgłoszenia o problemach w serwisie Downdetector ciągle rosną.

Jak wynika z raportów serwisu Downdetector, awaria platformy Netflix jest zauważalna głównie w dużych miastach, w tym w stolicy, Krakowie czy Poznaniu. Nie oznacza to jednak, że tylko te miejsca dotyka problem. Także mieszkańcy mniejszych miejscowości mają problemy z zalogowaniem się do platformy.

Skala problemu

Mapa ze zgłoszeniami problemów przesłanymi przez użytkowników serwisu Downdetector wyraźnie wskazuje, że kłopoty z platformą rozpoczęły się po godzinie 21:12. Od tego momentu liczba zgłoszeń ciągle rośnie.

Awaria Netflixa
Awaria Netflixa© Downdetector

Zaniepokojeni użytkownicy Netflixa donoszą o problemach ze stroną internetową platformy oraz działaniem aplikacji. Co więcej, część z nich otrzymuje komunikat o braku połączenia z serwerami Netflixa. Można się więc domyślać, że tego rodzaju awaria nie jest błacha. Ciężko więc przewidywać, kiedy może się skończyć.

Brak informacji

Biorąc pod uwagę, że na oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych brakuje jakichkolwiek informacji, najwidoczniej nie jest to zaplanowana przerwa w działaniu serwisu. Na serwisie Facebook mnożą się komentarze użytkowników, którzy dopytują o problemy związane z działaniem serwisu. Z ich opisów można się dowiedzieć, że platforma miała problemy z działaniem już od dłuższego czasu, jednak wiele osób zakładało, że to przejściowe problemy.

W momencie pisania niniejszego tekstu, Downdetector odnotował już prawie 8 tysięcy zgłoszeń o awarii Netflixa. Jeżeli sytuacja platformy poprawi się, będziemy o tym informować poprzez aktualizację artykułu.

Aktualizacja, 5 listopada

Jak wynika z informacji w serwisie downdetector, problemy Netfliksa zakończyły się w czwartek, około godziny 22:45.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)