Awaria w PKO BP. Nie działa logowanie do aplikacji (aktualizacja)
PKO Bank Polski nie działa prawidłowo. W ciągu kilku minut do internetu spłynęły tysiące zgłoszeń od Polaków, sygnalizujących problemy z logowaniem do bankowości mobilnej. PKO BP
Trwa awaria w PKO Banku Polskim. Tysiące zgłoszeń spływających do serwisu downdetector sugerują masowo występujące problemy z logowaniem do bankowości, zwłaszcza w aplikacji mobilnej. Na tę chwilę trudno powiedzieć, jak długo potrwają utrudnienia, a w chwili publikacji niniejszego tekstu PKO BP nie opublikował w tej sprawie żadnego komunikatu na stronie i w mediach społecznościowych.
Usterka z logowaniem w PKO BP zaczęła być zauważana przez użytkowników po godz. 11:00. Od tamtego czasu do serwisu dowdetector spłynęło ponad 3300 zgłoszeń w tej sprawie. Sygnały o problemie zostały odnotowane w wielu miastach, w tym Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście.
Na tę chwilę trudno powiedzieć, jak długo mogą potrwać utrudnienia dla klientów PKO BP. Ze zgłoszeń w serwisie downdetector można wnioskować, że problem dotyczy przede wszystkim logowania w aplikacji mobilnej IKO.
Klienci potrzebujący niezwłocznego dostępu do swojego konta online, mogą więc spróbować zalogować się na nie przez przeglądarkę, zamiast z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować niniejszy tekst, gdy tylko wyjdą na jaw nowe fakty w sprawie.
Aktualizacja, godz. 12:15
Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, sytuacja z logowaniem do aplikacji PKO Banku Polskiego została już opanowana. Liczba raportów gwałtowanie spadła, z czego wnioskujemy, że klienci mogą już swobodnie korzystać z IKO i logować się do swoich kont w PKO BP.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl