Awaria Play. Użytkownicy z całego kraju zgłaszają problemy
Użytkownicy operatora o Play zgłaszają awarię sieci komórkowej, internetu mobilnego oraz stacjonarnego. Problemy z połączeniem rozpoczęły się około godziny 16.00.
Play od godziny 16.00 boryka się z poważnymi problemami technicznymi. Użytkownicy zgłaszają liczne awarie zarówno w dostępie do internetu mobilnego, zasięgu sieci komórkowej, jak i usług stacjonarnych. Informacje potwierdzają liczne zgłoszenia na platformie Downdetector, gdzie coraz więcej klientów sygnalizuje zakłócenia w działaniu sieci.
Na podstawie informacji z serwisu Downdetector wynika, że awaria Play dotyczy przede wszystkim problemów z dostępem do internetu mobilnego, brakiem zasięgu sieci komórkowej oraz zakłóceń w internecie stacjonarnym. Problemy zgłaszają użytkownicy z różnych regionów Polski, w tym z większych miast takich jak Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice, oraz Lublin i Szczecin.
Klienci skarżą się na brak możliwości korzystania z internetu i utrudnienia w połączeniach telefonicznych. Awaria ma charakter ogólnopolski, choć najbardziej odczuwalna jest w większych ośrodkach miejskich. Problemy pojawiły się zarówno w usługach stacjonarnych, jak i mobilnych, co wskazuje na poważną usterkę techniczną w sieci operatora.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Doświadczanie wydarzeń muzycznych w XXI w. | Historie Jutra
Play pracuje nad usunięciem usterek, jednak do tej operator nie opublikował oficjalnego komunikatu dotyczącego czasu naprawy.
Justyna Waliszewska, dziennikarka Wirtualnej Polski