Awaria T-Mobile w Polsce. Nie działa połączenie internetowe - "brak usługi" (aktualizacja)
Nie działa internet od T-Mobile. Od godziny około 11:15 klienci sieci nie mogą korzystać z usługi połączenia internetowego. Użytkownicy zgłaszają również problemy z wykonywaniem połączeń głosowych. Na razie nie wiadomo, ile potrwa awaria.
Aktualizacja [13:15]: Usługi T-Mobile powinny być już sprawne. Jeśli nadal masz problem z połączeniem internetowym, T-Mobile zaleca uruchomienie ponowne urządzenia (routera).
To już kolejna awaria sieci T-Mobile w ciągu ostatnich kilku tygodni. Problemy z połączeniem internetowym tego operatora dało się odczuć również 22 maja. Dziś jest podobnie - brak dostępu do sieci zgłaszają użytkownicy z całej Polski. Nie pomaga uruchomienie ponowne routera.
T-Mobile nie potwierdził oficjalnie awarii, ale w serwisie downdetector pojawiło się już ponad 7500 zgłoszeń. Również na podstawie własnych doświadczeń możemy stwierdzić, że routery pokazują informację "brak usługi". Póki co pozostaje jedynie czekać, aż sytuacja się rozwiąże. Będziemy na bieżąco monitorować komunikaty T-Mobile.
Problemy z dostępem do sieci T-Mobile również zagranicą
Wczorajszego wieczoru podobny problem pojawił się w Stanach Zjednoczonych - czytamy w serwisie The Verge. Nie tylko klienci T-Mobile, ale również sieci Verizon i AT&T nie mogli połączyć się z siecią komórkową. Awaria trwała kilka godzin, ale w tym momencie wszystko wróciło już do normy.