Awaria VeloBank. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
Klienci VeloBanku nie mogą się zalogować do swoich rachunków. W aplikacji pojawia się komunikat "Bankowość chwilowo niedostępna".
"Aktualnie występują chwilowe utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, realizacji przelewów i płatności BLIK" - czytamy w komunikacie VeloBanku na Facebooku.
Klienci nie mogą zalogować się do swoich rachunków bankowych - nie mogą więc wykonywać przelewów, sprawdzać salda na koncie.
"Nasz zespół intensywnie pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności" - informuje VeloBank. Nie wiadomo, jak długo potrwa awaria.
Aktualizacja, godz. 15:38
Nie przybywa już zgłoszeń dotyczących awarii VeloBanku w serwisie DownDetector. Problemy z funkcjonowaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej zostały już najprawdopodobniej rozwiązane.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl