Awaria w banku Pekao. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną (aktualizacja)

Awaria w banku Pekao. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną (aktualizacja)

Mapa zgłoszeń awarii usług banku Pekao
Mapa zgłoszeń awarii usług banku Pekao
Źródło zdjęć: © Downdetector
Łukasz Michalik
27.06.2022 21:39, aktualizacja: 27.06.2022 22:36

Bank Pekao walczy z awarią. Problemy z systemem transakcyjnym i aplikacją mobilną zgłaszają klienci z całej Polski.

Gwałtownie rosnąca liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector pokazuje skalę problemu, z jakim wieczorem, 27 czerwca, musi mierzyć się Bank Pekao. Klienci banku zgłaszają informacje o problemach, a niektórzy z nich podkreślają, że nie jest to pierwszy dzień, gdy mają problem z dostępem do bankowych usług.

Rosnąca liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector
Rosnąca liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector© Downdetector

Nie działa zarówno logowanie do serwisu transakcyjnego, dostępnego na stronie Pekao24.pl, jak i aplikacja mobilna. W pierwszym przypadku klientów wita monit z informacją o przerwie technicznej.

Informacja o awarii
Informacja o awarii© Bank Pekao

Użytkownicy, którzy korzystają ze smartfonów, mogą próbować się zalogować, ale próba uruchomienia aplikacji kończy się po chwili komunikatem "Coś poszło nie tak".

Profile Pekao w mediach społecznościowych na razie milczą w kwestii awarii. Pojawiają się jedynie odpowiedzi na konkretne komentarze klientów, jednak jest to standardowa formułka o sprawdzaniu przyczyn i wyjaśnianiu sytuacji. Konkretów na temat terminu usunięcia awarii na razie brak.

Aktualizacja, godz. 22:30

Po godzinie 22:00 liczba zgłoszeń o problemach zaczęła wyraźnie maleć. Dostęp do serwisu transakcyjnego przez stronę internetową został przywrócony, a aplikacja mobilna działa poprawnie. Klienci banku powinni już mieć dostęp do własnych kont.

Łukasz Michalik, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)