Awaria w Banku Pekao. Usterka logowania do aplikacji (aktualizacja)
Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy dotyczące obsługi aplikacji mobilnej, a zwłaszcza logowania. Jak wynika z informacji w serwisie downdetector, problem nasila się od godziny 10:00.
W Banku Pekao trwają utrudnienia, w wyniku których niektórzy mogą mieć kłopoty z obsługą aplikacji mobilnej. Od około 10:00 spłynęło już ponad 200 zgłoszeń, które wskazują na problem z logowaniem do bankowości w telefonach.
Na tę chwilę nie wiadomo, jak długo mogą potrwać utrudnienia, ani czy dotyczą wszystkich klientów. Ze zgłoszeń w serwisie downdetector wynika natomiast, że sygnały o problemach z aplikacji mobilną Pekao spływają w praktyce z całej Polski - m.in. z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania.
Do czasu rozwiązania awarii, klientom Pekao pozostaje uzbroić się w cierpliwość oraz sięgać po internetową bankowość przy komputerze, zamiast po aplikację. Jak bowiem wynika z raportów w serwisie downdetector, usterka dotyczy tylko aplikacji mobilnej.
Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować niniejszy tekst, gdy tylko wyjdą na jaw nowe fakty lub awaria zostanie usunięta.
Aktualizacja, godz. 11:24
Liczba zgłoszeń usterki związanej z Bankiem Pekao znacznie spadła, z czego wnioskujemy, że problem został rozwiązany i bankowość mobilna działa już poprawnie.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl