Awaria w banku Santander i Millennium. Nie działa logowanie (aktualizacja)

Strona głównaAwaria w banku Santander i Millennium. Nie działa logowanie (aktualizacja)
15.11.2021 22:42
Trwa awaria w dwóch bankach
Trwa awaria w dwóch bankach
Źródło zdjęć: © downdetector

Klienci banku Santander oraz Millennium skarżą się na awarie, w wyniku których nie da się logować do bankowości internetowej i aplikacji. Problemy zaczęły się około godziny 22:00 i od tamtego czasu potwierdziło ją kilkaset osób.

Banki Santander i Millennium zmagają się z awariami, w wyniku których klienci nie mogą korzystać z bankowości internetowych i aplikacji mobilnych - wynika z raportów w serwisie downdetector. Problemy obydwu banków zaczęły się około godziny 22:00 i w chwili pisania niniejszego tekstu wciąż trwają, a do serwisu spływa coraz więcej raportów.

Zarówno w przypadku Santandera, jak i Millennium problemy dotyczą już samego logowania. Klienci nie są więc w efekcie w stanie skorzystać z żadnych funkcji bankowości zarówno w przeglądarce, jak i w smartfonie. Na tę chwilę trudno powiedzieć, co może być przyczyną awarii i jak długo potrwa jej usuwanie.

Awaria w banku Santander
Źródło zdjęć: © downdetector
Awaria w banku Santander

Z raportów wynika, że problemy banków Santander i Millennium obejmują całą Polskę. Najwięcej zgłoszeń spływa jednak z dużych miast, w tym Warszawy, Katowic, Łodzi, Krakowa czy Wrocławia.

Aktualizacja, godz. 23:10

Jak wynika ze zaktualizowanych informacji w serwisie downdetector, awaria w banku Millennium została już zażegnana, jednak problemy klientów Santandera wciąż trwają. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut spłynęło ponad 340 raportów dotyczących problemów z logowaniem.

Aktualizacja, 16 listopada

Z historii zgłoszeń w serwisie downdetector wynika, że awaria w banku Santander została rozwiązana tuż przed północą. Obecnie zarówno Millennium, jak i Santander działają bez zarzutów.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Udostępnij:
Komentarze (12)