Awaria w ING Banku Śląskim. Problem z aplikacją mobilną
ING Bank Śląski walczy z awarią - wynika z ponad 1000 zgłoszeń problemów w serwisie downdetector. Użytkownicy sygnalizują przede wszystkim usterkę logowania w aplikacji mobilnej.
ING Bank Śląski może nie działać prawidłowo. Jak wynika z gromadzonych na bieżąco zgłoszeń w serwisie downdetector, około godziny 9:00 zaczęły lawinowo spływać sygnały dotyczące niepoprawnego działania - głównie bankowości mobilnej. Zgłoszenia spłynęły m.in. z Warszawy, Krakowa, Katowic, Trójmiasta, Łodzi i Wrocławia, wszystko wskazuje więc na to, że problem jest po prostu ogólnopolski.
Na tę chwilę trudno powiedzieć, jak długo potrwają utrudnienia. ING Bank Śląski nie opisał jak dotąd sytuacji w swoich mediach społecznościowych. Klientom pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość i zaczekać, nim problem zostanie usunięty.
Oceniając po rozkładzie zgłoszeń w serwisie downdetector, problem dotyczy w głównej mierze - lub tylko - aplikacji mobilnej ING. Klienci potrzebujący pilnie zrealizować jakieś operacje, mogą więc najpewniej spróbować skorzystać z bankowości internetowej w przeglądarce w komputerze.
Będziemy śledzić ten temat dalej i na bieżąco aktualizować niniejszy tekst, gdy tylko wyjdą na jaw nowe fakty. Do tego czasu klientom ING Banku Śląskiego pozostaje cierpliwie czekać na rozwiązanie usterki po stronie banku.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl