Awaria w Millennium. Nie działa bankowość mobilna (aktualizacja)

Trwa awaria w banku Millennium
Trwa awaria w banku Millennium
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek

28.06.2024 11:48, aktual.: 28.06.2024 15:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której klienci nie mogą skorzystać z bankowości mobilnej. Jak wynika ze zgłoszeń, które trafiają do sieci, usterka nie pozwala zalogować się na konto, a w efekcie skorzystać z żadnej funkcji dostępnej w mobilnej aplikacji Millennium.

Problemy z aplikacją Millennium zaczęły narastać około godziny 11:00 - wynika z lawinowo spływających raportów do serwisu downdetector. W chwili pisania niniejszego tekstu, problem z bankiem Millennium zgłosiło już ponad 1200 osób. Raporty spływają z wielu miast w kraju, w tym Krakowa, okolic Katowic, Wrocławia, Warszawy i Trójmiasta.

Na stronie internetowej banku Millennium nie ma informacji o trwającej awarii, problem nie jest również komentowany w mediach społecznościowych. W efekcie trudno szacować, jak długo mogą potrwać utrudnienia. Z raportów w serwisie downdetector można jednak wnioskować, że problem dotyczy wyłącznie aplikacji mobilnej Millennium, więc klienci muszący pilnie zrealizować jakieś operacje mogą ratować się dostępem do konta przy komputerze.

Trwa awaria w banku Millennium
Trwa awaria w banku Millennium© downdetector

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 12:10

Na godzinę po rozpoczęciu problemów związanych z bankowością mobilną Millennium, awaria nadal występuje. Liczba raportów w serwisie downdetector nieco spadła, ale wciąż utrzymuje się na poziomie kilkuset raportów. Bank Millennium potwierdza również na swojej stronie internetowej, że występują problemy z aplikacją.

Bank Millennium potwierdza problemy z aplikacją
Bank Millennium potwierdza problemy z aplikacją© Millennium

Aktualizacja, godz. 13:35

Awaria w Millennium cały czas się utrzymuje. Zgodnie z informacjami z serwisu downdetector, problemy ciągle zgłasza kilkaset osób. Bank nie poinformował również o planowanym czasie usunięcia awarii. Komunikat na stronie internetowej nie zmienił swojej treści. Użytkownikom pozostaje więc nadal korzystanie z bankowości Millennium jedynie za pośrednictwem komputerów - tą drogą problemy nie powinny występować.

W Millennium od ponad dwóch godzin trwa awaria
W Millennium od ponad dwóch godzin trwa awaria© downdetector

Aktualizacja, godz. 15:10

Liczba zgłoszeń związanych z awarią aplikacji Millennium w serwisie downdetector zaczęła gwałtownie spadać. Ze strony internetowej banku zniknął z kolei komunikat o trwających pracach serwisowych i utrudnieniach. Wnioskujemy więc, że problem został rozwiązany i klienci mogą już bez przeszkód korzystać z usług, w tym z aplikacji mobilnej.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)