Awaria w T‑Mobile. Problem z internetem (aktualizacja)
Klienci T-Mobile skarżą się na problemy z internetem mobilnym, a w praktyce także "domowym LTE" - wynika ze zgłoszeń w serwsie downdetector. Setki osób zgłosiło awarię internetu, w wyniku której mogą wystąpić problemu z ładowaniem stron. Jak wynika z naszej analizy, usterka może być nietypowa.
Klienci T-Mobile masowo zgłaszają problem z internetem mobilnym i domowym - wynika z raportów w serwisie downdetector. Pojawiają się problemy z ładowaniem stron, a co za tym idzie dostępnością niektórych serwisów. Co ciekawe, jak wynika z naszej analizy, usterka może obejmować tylko ładowanie niektórych elementów stron lub wybranych serwisów. Możliwe więc, że awaria dotyczy tylko części infrastruktury lub DNS-ów.
Awaria w T-Mobile nasiliła się około godziny 12:00. W chwili pisania niniejszego tekstu, do serwisu downdetector spłynęły już setki zgłoszeń problemu, w tym z Warszawy, Łodzi, Bydgoszczy, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i okolic Katowic.
Na tę chwilę trudno powiedzieć, jak długo potrwają utrudnienia. Będziemy śledzić ten temat i na bieżąco aktualizować tekst, gdy pojawią się nowe ustalenia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Do tego czasu klienci T-Mobile doświadczający problemu braku internetu powinni uzbroić się w cierpliwość lub skorzystać przynajmniej tymczasowo z innego łącza danych, o ile mają taką możliwość.
Aktualizacja, godz. 13:07
Jak wnioskujemy z gwałtownego spadku liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, jak i sygnałów od czytelników, problem w T-Mobile został już rozwiązany, a strony internetowe są poprawnie ładowane.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl