Bank Millennium zaktualizował aplikację. Jest nowa funkcja
Bank Millennium umożliwia teraz klientom zamawianie gotówki do wypłaty w oddziale przez aplikację mobilną. Nowa opcja zwiększa wygodę i niezależność użytkowników - przyda się osobom, które potrzebują wypłaty dużej sumy w konkretnym oddziale, co wymaga wcześniejszego zgłoszenia.
Bank Millennium wprowadził opisywaną funkcję w najnowszym wydaniu swojej aplikacji mobilnej, która pozwala klientom zamawiać gotówkę do wybranej placówki. Dzięki temu użytkownicy mogą samodzielnie zarezerwować potrzebną kwotę w złotówkach lub czterech walutach obcych: euro, dolarach, frankach szwajcarskich i funtach szterlingach.
Nowa usługa jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych oraz biznesowych Banku Millennium. Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy zalogować się do aplikacji, wybrać odpowiednie opcje w menu i wypełnić krótki wniosek. Klienci mogą określić kwotę, walutę oraz preferowane nominały.
Dzięki geolokalizacji i mapom, użytkownicy mogą łatwo znaleźć najdogodniejszą placówkę do odbioru gotówki. Funkcjonalność ta jest częścią strategii banku, która kładzie nacisk na digitalizację usług. Dla osób planujących zagraniczne podróże, Bank Millennium oferuje również możliwość celowego zamawiania gotówki w niskich nominałach, co ułatwia drobne opłaty podczas wyjazdów. Klienci mogą także korzystać z bezgotówkowych płatności w walutach obcych bez dodatkowych opłat.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Test Hisense 65U78Q PRO - najlepszy telewizor dla graczy do 6000 zł?
Jak podaje sam bank, obecnie blisko 3 mln klientów Banku Millennium aktywnie korzysta z kanałów cyfrowych, a ponad 2,7 mln z bankowości mobilnej. Bank konsekwentnie realizuje strategię 'mobile-first', co przekłada się na rosnącą liczbę logowań do aplikacji mobilnej, która w 2024 r. przekroczyła miliard.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl