Błąd logowania w mBanku. Klienci mają problem ze swoimi hasłami (aktualizacja)

Błąd logowania w mBanku. Klienci mają problem ze swoimi hasłami (aktualizacja)

Błąd logowania w mBanku. Klienci mają problem ze swoimi hasłami (aktualizacja)
Źródło zdjęć: © mBank | Lukasz Krol
Konrad Siwik
09.02.2022 17:42, aktualizacja: 09.02.2022 22:21

Klienci mBanku, którzy w hasłach mają niektóre znaki specjalne – sugerowane przez mBank jako silne zabezpieczenie – nie mogą dostać się na swoje konto. O problemach powiadomiła nas jedna z czytelniczek.

"Logowanie nie powiodło się. W nowym serwisie transakcyjnym zmieniła się lista dozwolonych znaków specjalnych. W Twoim haśle znajduje się znak niedozwolony (np. znak euro, litery z innego alfabetu niż polski)" – wyjaśnia mBank w komunikacie, który wyświetla się klientom podczas próby logowania. "Zmień hasło dzwoniąc na mLinię lub w placówce banku" – podpowiada bank.

Obraz
© Czytelniczka

Nasza czytelniczka po kontakcie z bankiem usłyszała, że innym rozwiązaniem może być również wyczyszczenie ciasteczek. "Twierdzą, że to nie ich wina. Zrobili jakąś zmianę i blokują ludziom dostęp do pieniędzy" – skarży się klientka.

Zmiana dozwolonych znaków specjalnych wykorzystywanych w hasłach do logowania z założenia powinna zwiększać bezpieczeństwo poprzez rozszerzanie ich listy. Tymczasem wygląda na to, że w mBanku została ona uszczuplona. Listę nowych dozwolonych znaków można sprawdzić na stronie banku.

Aktualizacja

W odpowiedzi na naszą wiadomość przedstawiciele mBanku przekazali, że nie zarejestrowano problemów z logowaniem i nie zmieniano listy znaków specjalnych. Bank dodał, że przyjrzy się dokładnie tej sprawie.

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (32)