Błąd logowania w mBanku. Klienci mają problem ze swoimi hasłami (aktualizacja)

Błąd logowania w mBanku. Klienci mają problem ze swoimi hasłami (aktualizacja)
Źródło zdjęć: © mBank | Lukasz Krol
Konrad Siwik

09.02.2022 17:42, aktual.: 09.02.2022 22:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Klienci mBanku, którzy w hasłach mają niektóre znaki specjalne – sugerowane przez mBank jako silne zabezpieczenie – nie mogą dostać się na swoje konto. O problemach powiadomiła nas jedna z czytelniczek.

"Logowanie nie powiodło się. W nowym serwisie transakcyjnym zmieniła się lista dozwolonych znaków specjalnych. W Twoim haśle znajduje się znak niedozwolony (np. znak euro, litery z innego alfabetu niż polski)" – wyjaśnia mBank w komunikacie, który wyświetla się klientom podczas próby logowania. "Zmień hasło dzwoniąc na mLinię lub w placówce banku" – podpowiada bank.

Obraz
© Czytelniczka

Nasza czytelniczka po kontakcie z bankiem usłyszała, że innym rozwiązaniem może być również wyczyszczenie ciasteczek. "Twierdzą, że to nie ich wina. Zrobili jakąś zmianę i blokują ludziom dostęp do pieniędzy" – skarży się klientka.

Zmiana dozwolonych znaków specjalnych wykorzystywanych w hasłach do logowania z założenia powinna zwiększać bezpieczeństwo poprzez rozszerzanie ich listy. Tymczasem wygląda na to, że w mBanku została ona uszczuplona. Listę nowych dozwolonych znaków można sprawdzić na stronie banku.

Aktualizacja

W odpowiedzi na naszą wiadomość przedstawiciele mBanku przekazali, że nie zarejestrowano problemów z logowaniem i nie zmieniano listy znaków specjalnych. Bank dodał, że przyjrzy się dokładnie tej sprawie.

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (32)
Zobacz także