BOK Microsoft bardziej dostępny

Strona głównaBOK Microsoft bardziej dostępny
10.09.2004 13:13

Polski oddział Microsoft wprowadził zmiany w usługachteleserwisowych świadczonych swoim klientom. Najważniejsze z nichto wydłużenie godzin pracy Biura Obsługi Klienta (BOK) orazusprawnienie usługi aktywacji produktów, a także stworzenie nowegocall center Microsoft w Szczecinie. Numery telefonów BOK orazinformacji handlowej nie uległy zmianie. Od 1 września wydłużono godziny pracy BOK, które teraz będzieprzyjmowało zgłoszenia w dni powszednie w godzinach 8.00 - 18.00.Zmiana ta dotyczy zarówno telefonicznej pomocy technicznej(hotline), jak i informacji handlowej (infoserwis). Microsoftudostępnił również usługi aktywacji produktów w większym wymiarzegodzin i obecnie świadczy je przez 365 dni w roku, 24 godziny nadobę. Dodatkowo firma Microsoft uruchomiła również nowe call centerMicrosoft w Szczecinie, które działa od końca sierpnia b.r. Zależy nam bardzo na komforcie naszych klientów, a więc nazapewnieniu im sprawnej, szybkiej i wygodnej obsługi w dogodnym dlanich momencie. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pewne modyfikacje wnaszym Biurze Obsługi Klienta. Jesteśmy przekonani, że zarównowydłużenie godzin pracy BOK, jak i inne zaproponowane przez nasudogodnienia, zapewnią wszystkim interesantom skrócenie oczekiwaniana pomoc oraz możliwość uzyskania porady zawsze, kiedy będą tegopotrzebować - tak skomentował tą informację Bartłomiej Danek,rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft. Klienci mają nadal do dyspozycji dwa numery telefonu: do BOK - 0801 308 801 oraz lokalny infoserwis - (22) 594 19 99.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)