Creative Search 4 Ideas - twórczość w imię wyższych celów

Strona głównaCreative Search 4 Ideas - twórczość w imię wyższych celów
05.06.2009 16:08

Polski oddział Adobe uruchomił I edycję konkursu dlagrafików - Adobe Creative Search 4 Ideas. Założeniem konkursu jest poszukiwanie kreatywnych środków wyrazu,które będą promować wartościowe idee oraz wyższe cele i wartości.Poprzez konkurs chcemy promować zarówno idee i działalnośćorganizacji społecznych jak i ambitnych twórców grafiki, chcącychdać upust swojej kreatywności w społecznie pożytecznym celu. -podkreślają organizatorzy. Tematem pierwszej edycji Adobe Creative Search 4 Ideas jestprzeciwdziałanie marnowaniu żywności i zmniejszanie obszarówniedożywienia - idea przyświecająca Federacji Polskich BankówŻywności. Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreacji graficznejpromującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę zniedożywieniem. Dopuszczalne są takie środki wyrazu jak grafikastatyczna, grafika dynamiczna, animacja oraz film video. Konkurs ma charakter otwarty. Mogą w nim brać udział zarównograficy pracujący w agencjach reklamowych i interaktywnych, jak ifreelancerzy oraz amatorzy. Prace można zgłaszać indywidualnie lubzespołowo, do 30 lipca. Na laureatów czekają m. in. pakiety AdobeCreative Suite 4 oraz tablety Intuos4 S. Więcej informacji znaleźć można na stronie konkursowej.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)