Gadu-Gadu zyska nową funkcję. W komunikatorze pojawią się gry
Lata mijają, a komunikator Gadu-Gadu nadal żyje i jest konsekwentnie rozwijany. Fintecom S.A., czyli właściciel GG, podpisał list intencyjny ze spółką gamingową Pixel Trapps Sp. z o.o. Plany są ambitne: chodzi o wprowadzenie gier do komunikatora.
Gadu-Gadu nie jest reliktem przeszłości. Komunikator ma już 25 i nadal można z niego korzystać. Uwspółcześniona wersja oferuje nowe możliwości takie jak np. płatności mobilne w oparciu o wirtualny portfel. Wygląda na to, że kolejną nowością w komunikatorze GG będą gry.
Gry w komunikatorze Gadu-Gadu
Konkretnie mowa o grach, które będą opierać się na wewnętrznej sieci społecznościowej (social gaming) przy uwzględnieniu jej unikatowości, na który składają się listy kontaktów, statusy, opisy oraz dźwięki.
- Użytkownicy GG często nas pytają o powrót gier do komunikatora, kiedyś mieli możliwość wspólnego grania - mówi Romuald Remus, prezes zarządu Fintecom S.A., właściciela GG. - Dzięki współpracy z Pixel Trapps będzie to możliwe. Testujemy już wspólnie pierwsze rozwiązania gier w GG. Sieć GG to wyjątkowe miejsce, stwarzające środowisko do gier społecznościowych z wykorzystaniem powiadomień, zapraszania znajomych i poznawania nowych przy kolejnej rozgrywce, a to wszystko bez opuszczania GG.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Doświadczanie wydarzeń muzycznych w XXI w. | Historie Jutra
W sam raz na zabicie czasu
Docelowo użytkownicy platformy GG będą mogli wygodnie w przerwach między rozmowami i podczas rozmów włączać się do gier, również mobilnych, wyzywać znajomych do pojedynków, zapraszać nowych, a także kolekcjonować wyzwania.
- Od ponad dwóch lat z sukcesem rozwijamy innowacyjne produkty na platformę Telegram, co pozwoliło nam zdobyć cenne doświadczenie w integracji gier z rozwiązaniami komunikacyjnymi. Śledzimy również globalne trendy wiodących marek komunikatorów, aby dostarczać użytkownikom najwyższej jakości doświadczenia. Nasza strategia zakłada dalszą eksplorację "social gaming" oraz designowanie nowych gier opartych o współczesne trendy - dodaje Dariusz Kowalski, Prezes Zarządu Pixel Trapps Sp. z o.o.
Jakie konkretnie będą to gry? Szczegółów brakuje, ale logika podpowiada, że będą dostosowane do profilu odbiorcy. Obecnie 61,4 proc. użytkowników komunikatora GG to osoby w wieku poniżej 35 lat.
Sebastian Barysz, dziennikarz dobreprogramy.pl