Jakość połączeń VoIP wciąż niższa od tradycyjnych?!

15.07.2005 13:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Z przeprowadzonej wśród użytkowników telefonii internetowejankiety wynika, że głównym problemem technologii VoIP wciążpozostaje niska jakość połączeń. Na zlecenie firm Vonage orazAT&T badanie przeprowadziło Keynote Systems. Analizowano kilka najpopularniejszych usług VoIP, także opartych oaplikację Skype. Okazuje się, że telefonia internetowa wciąż jestznacznie bardziej zawodna, niż tradycyjne linie telefoniczne.Szczególne zastrzeżenia wzbudza obniżona jakość dźwięku i częsteopóźnienia sygnału. Nie zawsze jest to jednak wina oprogramowaniaczy dostawców usług - wiele zależy od jakości łączinternetowych. Wobec ogromnego zainteresowania VoIP nie ulega jednak wątpliwości,że powinno być coraz lepiej. Nakłady na rozwój technologii stalerosną. Według analityków z firmy Infonetics w ubiegłym roku narozwój VoIP wydano 1,7 mld USD. Do roku 2008 nakłady wzrosną dopoziomu 5,8 mld USD.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)