Kampania wyborcza największa w Internecie

17.06.2010 17:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampania wyborcza dużo ciekawiej wygląda w Sieci, niż w innych mediach - sugeruje dzisiejsza Gazeta Wyborcza. Kandydaci na prezydenta RP korzystają z najnowszych technik - wszystko, aby zdobyć wyborców.

W Gazecie Wyborczej zamieszczono przegląd sposobów jakich chwytają się ubiegający o fotel prezydenta Polski w tegorocznej kampanii. Wszyscy kandydaci posiadają swoje strony internetowe, ale to od dawna zbyt mało. Aby zyskać na popularności trzeba angażować się w portalach społecznościowych i popularnych serwisach. Kandydaci korzystaja więc z kont w Facebooku i na Naszej-Klasie, publikują wiadomości w Twitterze i Blipie czy klipy w YouTube. Jeden tylko profil Bronisława Komorowskiego na Naszej-Klasie ma 51 tys. znajomych. Nieco gorzej wypada Jarosław Kaczyński, który posiada wprawdzie kilka kont, ale wszystkie są fikcyjne. Z kolei Grzegorz Napieralski, jak informują jego sztabowcy, sam aktualizuje profil na Naszej-Klasie i publikuje wiadomości w Twitterze. Jest to dość rzadka postawa. W przypadku większości kandydatów zazwyczaj robią to ich współpracownicy. Najbardziej obecny w Internecie jest Janusz Korwin-Mikke. Publikuje najwięcej informacji, a w YouTube zamieścił prawie tysiąc klipów wideo ze swojej kampanii.

Z pełnym tekstem artykułu na temat internetowej walki kandydatów na prezydenta Polski można zapoznać się na stronach Gazety Wyborczej. Przypominamy, że wybory odbędą się już najbliższą niedzielę, 20 czerwca.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl