Kogo lubią Internauci?

Kogo lubią Internauci?22.04.2005 16:53

Firma Envisional przygotowała ranking najsilniejszych marekInternetu. Zwyciężyła rozpoczynająca właśnie działalność w Polscefirma aukcyjna eBay. Z badań wynika, że najważniejsze marki Internetu to Microsoft,Google, Yahoo, Sony i HP. Dla analityków Envisional ta klasyfikacjabyła jednak punktem wyjścia do analizy wizerunku poszczególnychfirm w oczach Internautów. Jak nietrudno się domyślić, te dwazestawienia znacząco się różnią. Microsoft - uznawany zanajważniejszą markę - był szósty wśród najgorzej ocenianych firm.Najbardziej negatywne oceny zebrał McDonald's, wyprzedzającCoca-Colę, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever.Najlepiej postrzegane w Internecie marki to eBay, HP, Dell, Mini iUPS. "Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie Internet szybkodogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą sobie pozwolić nalekceważenie wizerunku firmy w sieci" - podsumował Ben Coppin, szefEnvisional. Internet - także nieoficjalne witryny, takie jakprywatne blogi - coraz częściej mają znaczący udział w dyskusji natemat działalności dużych, międzynarodowych firm. Sieć odgrywa teżcoraz większy udział w sprzedaży, także dla firm nie związanychbezpośrednio z Internetem.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)