Kolejna kampania Microsoftu promująca legalność

Kolejna kampania Microsoftu promująca legalność19.05.2008 18:21

Polski oddział Microsoftu poinformował orozpoczęciu kampanii Play Fair - Lansuj Wzory, przygotowanej zmyślą o użytkownikach, którym zależy na posiadaniu oryginalnegooprogramowania. Kampanii towarzyszy strona internetowa play-fair.pl oraz konkurs, wktórym uczestnicy mogą wygrać różne nagrody. Jak informujeMicrosoft, celem kampanii jest wzmocnienie świadomościużytkowników komputerów w zakresie korzyści płynących z używaniaoryginalnego oprogramowania. Kampania potrwa do 30 lipca 2008r. W ramach kampanii w Internecie mają pojawiać się krótkie filmy,prezentujące w zabawny sposób powody, dla których warto być fairczyli legalnym. Na stronie Internauci będą mogli zamieszczać swojemateriały - hasło konkursowe oraz własne filmy, a także pobraćróżne dodatki, np. tapety i materiały video. Za pośrednictwemstrony użytkownicy mogą również wziąć udział w konkursie. Aby tozrobić należy zalogować się, dokończyć zdanie "Jestem fair, bo."oraz kupić oryginalny system Windows w cenie 249 zł. Nagradzanibędą również użytkownicy, którzy tylko podzielą się powodami, dlaktórych są fair, kończąc zdanie "Jestem fair, bo...". W ramach akcji Microsoft podkreśla dostępność systemu, od miesiącaWindows Vista dostępna jest w cenie 249 zł (Vista Home BasicOEM). Jest to kolejna tego typu akcja firmy Microsoft. Idea niewątpliwiecenna ale koncepcja pozostawia wiele do życzenia. Miga wiele"luzackich" haseł ale tak naprawdę całość sprawia wrażenie luzu nasiłę. Rzeczywiście znaleźć na stronie można kilka filmów. Można znich dowiedzieć się "dlaczego warto". Problem w tym, że wbrewzałożeniom nie są one w ogóle zabawne, typowy marketing ukryty podpodszewką pseudo luzu. Taka forma przekazu, mam wrażenie, możeraczej zniechęcić niż zachęcić.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (80)