Koniec doklejanych reklam w nowym Hotmailu

14.06.2010 17:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Microsoft wprowadza kolejne zmiany do poczty Hotmail. Począwszy od nowej wersji użytkownicy nie będą już zadręczani dołączanymi do e-maili reklamami tekstowymi.

Microsoft podejmuje kolejne kroki zmierzające do usunięcia z poczty Hotmail niechcianych materiałów. Twoja skrzynka jest bardzo osobista - napisał Brian Hall na oficjalnym blogu zespołu Windows i zapowiedział wprowadzenie zmian w e-mailach. Microsoft nie chce, aby użytkownicy Hotmaila byli zalewani spamem. Dlatego zdecydował się na całkowite usunięcie doklejanych do wiadomości reklam tekstowych. Do tej pory umieszczane były na dole e-maila, w stopce. Ponadto firma ograniczy przesyłanie materiałów promocyjnych. Na przykład jeśli użytkownik nie będzie otwierał e-maili od Microsoftu, firma przestanie je wysyłać. Nie dotyczy to oczywiście ważnych informacji o aktualizacjach czy zmianach. Zabieg ten ma zmniejszyć ilość niechcianej poczty, jaką otrzymujemy, a także zachęcić większą ilość osób do korzystania z Hotmaila.

Microsoft już wcześniej informował o zmianach mających na celu wyeliminowanie spamu. W odświeżonej wersji usługi pojawi się więc bardziej zaawansowane filtrowanie poczty. Silnik SmartScreen będzie posiadał algorytmy analizujące adresy IP, z których przesyłane są wiadomości. Pozwoli to na wykrycie i usunięcie źródeł spamu czy groźnego oprogramowania. Odświeżona wersja Hotmaila ma pojawić się latem tego roku. Hotmail ma być bardziej dostosowany do wymagań użytkowników. Zwiększone zostaną możliwości obsługi konta i udostępniania informacji znajomym, ulepszona zostanie współpraca z innymi programami (np. Office). Pojawi się także szybki dostęp do konta z poziomu telefonu komórkowego.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (28)