Koniec zniżki rodzinnej na Vistę w USA

Koniec zniżki rodzinnej na Vistę w USA
28.06.2007 20:10

W Stanach Zjednoczonych w niezbyt miłej atmosferze kończy sięspecjalna oferta Windows Vista Family Discount przygotowana przezMicrosoft dla rodzin, które posiadają dwa lub trzy komputery.Dzięki promocji druga i trzecia licencja na uaktualnienie dosystemu Windows Vista kosztowała znacznie mniej. Warunkiem byłojednak kupienie jako pierwszej najdroższej licencji pudełkowejUltimate w pełnej cenie. Pisaliśmyo tej promocji w styczniu tuż przed ogólnoświatową premierąVisty. 30 czerwca program ten kończy się, ale klienci nie wydają się być zniego zadowoleni. Po pierwsze wielu z nich wskazuje, żekonkurencyjny Apple posiada podobną i atrakcyjniejszą ofertę"rodzinną", która jest trwała i nie wygasa. Po drugie promocjaMicrosoft skierowana była tylko na rynek amerykański, więc ogromnagrupa klientów z Europy nie mogła z niej skorzystać. Nick White na blogu zespołu Windows Vista w odpowiedzi na tezarzuty odpisał, że Microsoft potraktował promocję familijną w USAjako próbę - korporacja chciała sprawdzić, jakim zainteresowaniembędzie cieszyła się taka oferta. White nie wyklucza, że wprzyszłości inicjatywa zostanie powtórzona na większą skalę, awszystkie opinie zostaną wzięte pod uwagę.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (33)