Linspire atakuje

27.07.2004 18:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Lindows, który zainkasował ostatnio 20 mln USD za zmiane nazwyna Linspire, nie przestaje wsadzać kija w mrowisko. Jego najnowszareklama, oparta na słowach znanej piosenki (Come on baby, runLinspire), promuje nie tylko nową markę, ale głównie przekonujedlaczego nie warto korzystać z systemów Windows. Widać z tego, żejedynym pomysłem na promocję Linspire są dalej działaniazaczepno-obronne w stosunku do Microsoftu. Dziwne to trochę, jeśliweźmie się pod uwagę, że pozostała część reklamy stara sięprzekonać że Linspire jest równie prosty i intuicyjny dlaużytkownika jak... Windows. Swoją drogą, zastanawiające że twórcysystemów tego typu za swój największy sukces uznają zrobienieczegoś, co jest prawie tak nowoczesne jak konkurencja (przy czymjuż ze screenów widać, że do tego jeszcze daleko...). Stąd pytanie- w czym Linspire czy inne tego typu wynalazki są faktycznieinnowacyjne?

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)