Marketing internetowy na SGH

Strona głównaMarketing internetowy na SGH
19.09.2006 18:20

W październiku rusza pierwsza edycja PodyplomowegoStudium Marketingu Internetowego organizowanego przez KatedręMarketingu przy Szkole Głównej Handlowej wWarszawie. Studium charakteryzować ma nowoczesna formuła, w ramachktórej słuchacze będą korzystali z wykładów uznanych profesoróworaz prelekcji praktyków Internetu. Między innymi wykładypoprowadzi Jarosław Kownacki - współzałożyciel i dyrektor ds.strategii i rozwoju firmy stat24. Głównymzałożeniem prelekcji jest pokazanie wykorzystania statystykinternetowych w pomiarze efektywności działań marketingowych oraz wpozyskiwaniu wiedzy o klientach. Nasz udział w tym przedsięwzięciu jest konsekwencjązaangażowania stat24 w przygotowywanie młodych przedsiębiorców dowykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia biznesu. Chcemydzielić się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem iumiejętnościami - mówi Jarosław Kownacki ze stat24. Jestemprzekonany, że słuchacze Studium odkryją, jak wielkie możliwościdaje szczegółowa analiza ruchu na witrynachinternetowych Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary: Nowoczesnezarządzanie marketingowe, Istota marketingu internetowego,Strategiczne obszary e-biznesu, Społeczno-prawne uwarunkowaniamarketingu internetowego. W chwili obecnej trwa rekrutacja na najbliższą edycję Studium.Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października 2006 r. Szczegółoweinformacje, w tym program Studium, znajdują się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)