mBank podnosi się z kolan: usunął awarię i zabiera się za sprzątanie

mBank podnosi się z kolan: usunął awarię i zabiera się za sprzątanie

21.06.2016 13:37, aktual.: 21.06.2016 20:34

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Konsekwencje wczorajszej awarii systemu płatniczego mBanku będą trwały jeszcze pewnie całymi tygodniami, nie można także wykluczyć odpływu klientów. Niemniej awaria została już usunięta, a mBank musi stanąć twarzą w twarz z krajobrazem po burzy.

Sprawę skomentował dla serwisu Wirtualne Media rzecznik mBanku, Krzysztof Olszewski. Według jego słów, priorytetem w tej chwili, już po przywróceniu sprawności systemowi, jest możliwie jak najszybszym dostarczeniem nowych kart tym, którzy utracili je na przykład w podczas próby wypłaty środków w bankomacie.

Rzecznik banku, co chyba nikogo nie dziwi, biorąc pod uwagę liczbę zgłoszeń niezadowolonych klientów w mediach społecznościowych, nie poinformował o szacunkowej liczbie osób, która mogła stracić kartę. Nie jest znany także sposób, w jaki mBank chce przyśpieszyć procedurę wydawania nowych kart. W normalnych okolicznościach, na przykład po zagubieniu karty przez klienta, nowa karta może trafić do niego nawet… po miesiącu.

Informujemy, że klientami, których dotknęła wczorajsza sytuacja, będziemy kontaktować się indywidualnie, więcej: https://t.co/JEImUTxf5v

— mBank (@mBankpl) 21 czerwca 2016Oczywiście w aktualnych warunkach byłoby to niezwykle problematyczne. Rzecznik banku zaleca poszkodowanym wykorzystywanie systemu płatności BLIK, dzięki któremu wypłacać środki można bez karty w ponad połowie polskich bankomatów, o czym pisaliśmy wcześniej. Do otrzymania nowej karty wystarczy skontaktować się z infolinią lub z pracownikiem placówki mBanku.

Ponadto, jak zaznacza Olszewski, możliwe jest w uzasadnionych przypadkach domaganie się od mBanku rekompensaty – mowa o sytuacjach, w której klient doświadczył jakichkolwiek strat. Niestety nie zostały poruszone kwestie powodu awarii oraz zażaleń klientów na brak jasnych informacji o niej oraz problemy z komunikacją z bankiem.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (42)
Zobacz także