Microsoft chce podkręcić sprzedaż Visty
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Microsoft rozpoczyna na szeroką skalę nową kampanię marketingowąskierowaną do swoich partnerów - producentów sprzętu OEM i firmSystem Builders. Kampania nosi nazwę Proceed withConfidence i dotyczy oczywiście najnowszego systemu WindowsVista. Microsoft przekonuje, że to właśnie teraz, gdy Vista obsługujeblisko 2 miliony urządzeń (400 tysięcy więcej niż w momenciepremiery) jest najlepszy moment, aby przesiąść się na nowy system.Jeśli chodzi o aplikacje, to według korporacji spośród 50 najlepiejsprzedawanych w USA programów 48 jest kompatybilnych (w tym 5najpopularniejszych aplikacji antywirusowych). Microsoft próbujetakże zerwać z powszechnym przekonaniem, że przed aktualizacjąnależy poczekać do pierwszego Service Packa - na stronach tłumaczy,że Service Pack to tak naprawdę tylko zbiór poprawek, które i takpojawiają się na bieżąco w witrynie Windows Update. Aby wesprzeć partnerów w sprzedaży Windows Vista dla klientówkońcowych, Microsoft przygotował na stronach dla partnerówmateriały do pobrania - między innymi bannery, plakaty, prezentacjeoraz zestawienia podstawowych danych o systemie. Wszystko na razieprzeznaczone jest jednak na rynek amerykański. Czy to pomożezwiększyć wyniki sprzedaży Windows Vista? Czas pokaże...