Microsoft chce podkręcić sprzedaż Visty

Microsoft chce podkręcić sprzedaż Visty
17.06.2007 09:33

Microsoft rozpoczyna na szeroką skalę nową kampanię marketingowąskierowaną do swoich partnerów - producentów sprzętu OEM i firmSystem Builders. Kampania nosi nazwę Proceed withConfidence i dotyczy oczywiście najnowszego systemu WindowsVista. Microsoft przekonuje, że to właśnie teraz, gdy Vista obsługujeblisko 2 miliony urządzeń (400 tysięcy więcej niż w momenciepremiery) jest najlepszy moment, aby przesiąść się na nowy system.Jeśli chodzi o aplikacje, to według korporacji spośród 50 najlepiejsprzedawanych w USA programów 48 jest kompatybilnych (w tym 5najpopularniejszych aplikacji antywirusowych). Microsoft próbujetakże zerwać z powszechnym przekonaniem, że przed aktualizacjąnależy poczekać do pierwszego Service Packa - na stronach tłumaczy,że Service Pack to tak naprawdę tylko zbiór poprawek, które i takpojawiają się na bieżąco w witrynie Windows Update. Aby wesprzeć partnerów w sprzedaży Windows Vista dla klientówkońcowych, Microsoft przygotował na stronach dla partnerówmateriały do pobrania - między innymi bannery, plakaty, prezentacjeoraz zestawienia podstawowych danych o systemie. Wszystko na razieprzeznaczone jest jednak na rynek amerykański. Czy to pomożezwiększyć wyniki sprzedaży Windows Vista? Czas pokaże...

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (102)