Microsoft podpisał umowę reklamową z Digg

Wojciech Kowasz

26.07.2007 14:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Po umowie zawartej rok temu przez Microsoft z serwisem Facebookteraz przyszedł czas na kolejny krok korporacji w kierunkuumocnienia swojej pozycji na rynku reklam on-line. Wtedyporozumienie dotyczyło zobowiązania Microsoft do zarządzaniasprzedażą reklam w witrynie, teraz podobna współpraca zostałanawiązania z bardzo znanym serwisem Digg. Niewiele szczegółów umowy zostało ujawnionych, ale sam założycielDigg Kevin Rose mówi, że warunki współpracy są bardzo podobne dotych z serwisu Facebook. Oznacza to, że obsługę reklam w serwisieprzejmie na wyłączność Microsoft i jego platforma AdCenter. Umowazostała podpisana na trzy lata. AdCenter działa podobnie do konkurencyjnego AdWords należącego doGoogle, głównego rywala Microsoft w pojedynku o rynek reklamon-line. Jak na razie Google ma znaczną przewagę. Microsoft zapewnemusiał zagwarantować serwisowi Digg pewien stały przychód, przez comożna spodziewać się początkowej straty na tej inwestycji. Jest tojednak jedyna metoda na doścignięcie Google.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także