Muzeum banerów

Strona głównaMuzeum banerów
23.08.2004 13:24

Większość Internautów unika reklam. Jednak nieliczne osoby,które z upodobaniem oglądają banery, może jednak zainteresowaćstrona BannerReport.com - największearchiwum takich materiałów dostępne w sieci. Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banerymają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nichprojektantka stron internetowych z Toronto, Tari Akpodiete. Towłaśnie ona stworzyła sieciowe muzeum banerów, które - jakprzyznaje - ma być źródłem inspiracji dla twórców, ale równocześniejest wyrazem jej obsesyjnego hobby. W zbiorach BannerReport.comznalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów. Autorkastrony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowychpomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistyczniedo stron, na których zostały umieszczone. Dlatego BannerReport.commoże być traktowane jako przegląd różnych trendów projektowych wInternecie.

bDUaOJTV
Udostępnij:
bDUaOJUT