Netflix nie działa. Platforma i użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)

Netflix nie działa. Platforma i użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)

Netflix nie działa. Platforma i użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)
Źródło zdjęć: © Netflix
Konrad Siwik
02.02.2022 18:37, aktualizacja: 02.02.2022 22:12

Netflix informuje na swojej stronie klientów o przejściowych problemach z przesyłaniem treści na wszystkich urządzeniach. Liczni użytkownicy również zgłaszają trudności z działaniem serwisu.

"Mamy obecnie przejściowe problemy z przesyłaniem treści na wszystkich urządzeniach. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Przepraszamy za utrudnienia" – informuje Netflix na swojej stronie, która jakimś cudem załadowała się u jednego z naszych redaktorów.

Obraz

Sami użytkownicy serwisu również zauważyli problemy z jego działaniem. W niektórych przypadkach serial został nagle wstrzymany. Inni mają ogólny kłopot z załadowaniem samej strony. Problem z działaniem Netlfiksa dotyczy zarówno pecetów i smartfonów, jak i inteligentnych telewizorów.

Kłopoty z działaniem serwisu nie muszą jednak dotyczyć wszystkich użytkowników. U kilku z naszych redaktorów Netflix wciąż działa. Tak więc istnieją szansę, że również inni subskrybenci mogą cieszyć się dziś wieczorem swoimi ulubionymi produkcjami.

Aktualizacja, godz. 22:10

Jak wynika z informacji w serwisie downdetector, problemy z Netfliksem zniknęły jeszcze przed godziną 19:00.

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)