Nowa kampania marketingowa Visty
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Microsoft uruchomił nową kampanię marketingową Windows Vista,która ma podnieść wyniki sprzedaży najnowszego systemu operacyjnegotej firmy. Zbliżają się w końcu pierwsze święta Bożego Narodzenia wżyciu Visty (poprzednie korporacja "przegapiła" wydając systemdopiero pod koniec stycznia). Nie od wczoraj wiadomo natomiast, żeto właśnie w tym okresie sprzedaż nowych komputerów, a co za tymidzie - także systemów, jest największa. Nowa kampania jest kolejnym dowodem na to, że w dzisiejszychczasach podanie listy trzech czy dziesięciu najlepszych cechproduktu już nie wystarcza. Teraz trzeba skonstruować listę aż stuzalet. Taką listę wykonał też Microsoft odnośnie systemu WindowsVista i nazwał ją 100 powodów, które sprawią, żezaniemówisz. Możemy się z niej dowiedzieć między innymi, żeVista jest jak cyfrowy sklep ze słodyczami. Oprócz tegozachwalane są nowe funkcje zabezpieczeń, kopii zapasowych,multimediów czy opcje dla komputerów przenośnych. Całość można przeczytać w języku angielskim na stronie domowej Windows Vista. Wiadomo jednakna pewno, że Microsoft nie wygrał pojedynku z firmą Apple, któraopublikowała listę aż 300 cech nowego Mac OS X Leopard... A kiedyzamiast ulotek będą drukowane książki?