Nowa kampania marketingowa Visty
Microsoft uruchomił nową kampanię marketingową Windows Vista,która ma podnieść wyniki sprzedaży najnowszego systemu operacyjnegotej firmy. Zbliżają się w końcu pierwsze święta Bożego Narodzenia wżyciu Visty (poprzednie korporacja "przegapiła" wydając systemdopiero pod koniec stycznia). Nie od wczoraj wiadomo natomiast, żeto właśnie w tym okresie sprzedaż nowych komputerów, a co za tymidzie - także systemów, jest największa. Nowa kampania jest kolejnym dowodem na to, że w dzisiejszychczasach podanie listy trzech czy dziesięciu najlepszych cechproduktu już nie wystarcza. Teraz trzeba skonstruować listę aż stuzalet. Taką listę wykonał też Microsoft odnośnie systemu WindowsVista i nazwał ją 100 powodów, które sprawią, żezaniemówisz. Możemy się z niej dowiedzieć między innymi, żeVista jest jak cyfrowy sklep ze słodyczami. Oprócz tegozachwalane są nowe funkcje zabezpieczeń, kopii zapasowych,multimediów czy opcje dla komputerów przenośnych. Całość można przeczytać w języku angielskim na stronie domowej Windows Vista. Wiadomo jednakna pewno, że Microsoft nie wygrał pojedynku z firmą Apple, któraopublikowała listę aż 300 cech nowego Mac OS X Leopard... A kiedyzamiast ulotek będą drukowane książki?
22.10.2007 21:56