Nowy sposób na reklamę...

Nowy sposób na reklamę...03.02.2004 19:32

Ta informacja raczej nie ucieszy Internautów: firma Unicastwspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklamtelewizyjnych. Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowareklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkośćpołączenia, użytkownik obejrzy 30-sekundowy spot w jakości 30klatek na sekundę. Reklamy Video Commercial "ważą" nie więcej niż2MB i wykorzystują Microsoft Windows Media 9. Płynne odtwarzanieprzy wolnym łączu jest możliwe dzięki specjalnej technologiibuforowania danych. Już rozpoczęto testy nowych reklam na 15witrynach internetowych, m.in. stronach MSN, ABCNews, Pepsi iHondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni.Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internaucibędą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak,że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam wInternecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjnośćtakiego medium dla reklamodawców, którzy za Video Commercial będągotowi zapłacić wielokrotnie więcej, niż za np. pop-upy. Tym samymserwisy zarobią na swoje utrzymanie mniejszą liczbą reklam.Pozostaje pytanie, czy Internauci po prostu nie będą zamykać stron,które przywitają ich tak uciążliwym pokazem. Jednak twórcy VideoCommercial liczą, że użytkownicy Internetu przyzwyczają się donowego formatu i zaakceptują go tak, jak zaakceptowali zwykłereklamy telewizyjne.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)