Office 12 stawia na Business Intelligence
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Microsoft ujawnił część swoich planów dotyczących rozwoju usługtypu Business Intelligence w nowej odsłonie Office kodowooznaczonej numerem 12. Celem korporacji jest ułatwienie pracy zdanymi pochodzącymi z innych aplikacji. Najwieksze zmiany dotknąproduktu SharePoint, jednego ze składników pakietu - zestawu witrynintranetowych stwarzających przestrzeń do współpracy zatrudnionychw firmie pracowników. Już wkrótce będzie on w pełni obsługiwałraporty SQL Server 2005 Reporting Services, podobnie jak osadzonearkusze webowe Excela. Oprócz tego Microsoft już w przyszłym miesiącu planuje premieręnowego produktu skierowanego do klientów biznesowych - BusinessScorecard Manager 2005. Będą to narzędzia pozwalające firmom naweryfikację efektywności prowadzonej pracy w kontekście określonychwymagań i celów. Rozwiązanie to stworzone jest jednak raczej zmyślą o większych odbiorcach - planowana cena detaliczna to około 5tysięcy dolarów + koszt licencji dostępowych.