PKO BP zapowiada utrudnienia. "Zrób zaplanowane operacje wcześniej"

PKO Bank Polski poinformował o zaplanowanych pracach technicznych w nocy z 25 na 26 listopada. Utrudnienia mogą wystąpić między 00:30 a 04:00. Bank sugeruje, aby zaplanowane operacje zrealizować odpowiednio wcześniej, aby próbując je zlecić w tych godzinach, nie natrafić na problem.

PKO BP zapowiada prace techniczne
PKO BP zapowiada prace techniczne
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Konrad Zelazowski
Oskar Ziomek

PKO Bank Polski przekazał informację o pracach technicznych, które odbędą się w środę, 26 listopada 2025 r. Klienci powinni liczyć się z możliwymi przerwami w dostępie do wybranych usług w godzinach nocnych. Najlepiej wykonać zaplanowane operacje jeszcze przed rozpoczęciem prac technicznych.

Według komunikatu banku, utrudnienia mogą występować od 00:30 do 04:00. W tym czasie należy spodziewać się czasowych przerw w:

  • płatnościach kartami
  • wypłacie gotówki z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego.
  • wpłacie i wypłacie kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
  • nadawaniu PIN-u oraz aktywacji karty w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO
  • weryfikacji PIN-em przy płatnościach kartą w sieci (3DS)
  • dodawaniu kart w Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY, Xiaomi Pay, Samsung Pay.

Bank poinformował, że problemy techniczne nie obejmą pozostałych funkcji serwisu internetowego iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO, a także serwisu telefonicznego iPKO.

Zaplanowane przerwy techniczne w bankach są nieodłącznym elementem zarządzania systemami bankowości internetowej i mobilnej. Ich głównym celem jest aktualizacja systemów oraz wprowadzanie nowych funkcji, co przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa i funkcjonalności usług oferowanych klientom. Jak zwykle w takich sytuacjach, nocna pora prac została wybrana, by zminimalizować wpływ na codzienne korzystanie z bankowości.

Informacje o zaplanowanych przerwach technicznych banki zazwyczaj komunikują z wyprzedzeniem poprzez ogłoszenia na swoich stronach internetowych, formularze logowania oraz powiadomienia w aplikacjach mobilnych. Dzięki temu, mogą oni zaplanować swoje działania bankowe odpowiednio wcześniej, unikać frustracji i przestoju w realizacji codziennych operacji.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)