Santander Bank Polska nie działa. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)

Santander Bank Polska nie działa. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)

Santander Bank
Santander Bank
Źródło zdjęć: © GETTY | Bloomberg
Oskar Ziomek
17.03.2022 09:42, aktualizacja: 17.03.2022 10:21

Santander Bank Polska mierzy się z awarią, w wyniku której użytkownicy mają problem z dostępem do swoich kont. Jak wynika z raportów w sieci, usterka może być poważna, bo tylko w ciągu kilku minut pojawiło się ponad 300 zgłoszeń.

W serwisie downdetector czytamy, że problemy z dostępnością Santandera pojawiają się od godziny 9:00. Najwięcej raportów spłynęło dotąd między innymi z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. Klienci Santandera zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz działaniem aplikacji mobilnej.

W tym momencie trudno powiedzieć, co jest przyczyną awarii Santandera i jak długo może potrwać. Obserwując tempo przyrostu kolejnych zgłoszeń, problem wydaje się jednak dość istotny. W ciągu ostatnich 24 godzin Santander działał raczej bez zarzutu. Według serwisu downdetector, jedynie wczoraj około godziny 13:45 pojawiło się kilka raportów, ale były to wyłącznie pojedyncze przypadki.

Santander Bank Polska walczy z awarią
Santander Bank Polska walczy z awarią© downdetector

W chwili tworzenia niniejszego tekstu, w mediach społecznościowych Santandera nie trafiliśmy na oficjalne informacje o problemach. Będziemy śledzić ten temat i na bieżąco aktualizować publikację, jeśli pojawią się istotne zmiany w sprawie.

Aktualizacja, godz. 10:10

Jak wynika ze statusu awarii w serwisie downdetector, problem został już najprawdopodobniej opanowany. Od kilkunastu minut spływają tylko pojedyncze zgłoszenia, na podstawie czego wnioskujemy, że szczęśliwie dla klientów Santandera, awaria miała krótkotrwały charakter.

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (33)