Santander Bank Polska nie działa. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)

Santander Bank Polska nie działa. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)

Trwa awaria w Banku Santander
Trwa awaria w Banku Santander
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek
30.06.2022 09:59, aktualizacja: 30.06.2022 12:35

Santander Bank Polska walczy z awarią, w wyniku której setki osób nie mają dostępu do pieniędzy - wynika ze zgłoszeń, które pojawiają się w sieci. Fala sygnałów od klientów zaczęła się około godziny 9:00.

Klienci banku Santander nie mogą się zalogować na swoje internetowe konta - wynika z raportów, które na bieżąco trafiają do serwisu downdetector. Od godziny 9:00 masowo napływają zgłoszenia z całego kraju, w tym Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i okolicy Katowic z sygnałami, że bankowość po prostu "nie działa".

Od początku awarii Santandera w serwisie pojawiło się już kilkaset zgłoszeń. Sądząc po tempie przyrostu raportów, problem jest poważny i w tym momencie trudno oszacować, jak długo potrwa jego usuwanie. Z komentarzy klientów Santrandera wynika, że główny problem to brak możliwości logowania - zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej.

Awaria Santandera
Awaria Santandera© downdetector

Siłą rzeczy trudno więc mówić o dostępności pozostałych usług Santandera z poziomu bankowości, gdzie użytkownicy po prostu nie mogą się dostać. Będziemy śledzić ten temat i na bieżąco informować, kiedy pojawią się istotne zmiany.

Aktualizacja, godz. 10:45

Jak wynika z obecnego stanu zgłoszeń awarii w serwisie downdetector, klienci Santandera nie powinno już mieć problemów z dostępem do swoich kont i pieniędzy. W pewnym momencie niedyspozycja Santandera pokryła się z mniejszymi w skali awariami innych usługodawców. Można więc przypuszczać, że przynajmniej część problemów Santandera mogła być wynikiem kłopotów innych firm.

Aktualizacja, godz. 12:35

W sprawie zakończonej awarii skontaktował się z nami dodatkowo sam bank. Informuję, że bankowość internetowa i mobilna są całkowicie dostępne. Miedzy godziną 9.40 a 10.20 niektórzy klienci mogli odczuwać chwilowe problemy w logowaniu, które łącznie trwały ok. 6 min - podała nam Ewa Krawczyk z Biura Prasowego Santandera.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)