Santander Bank Polska zapowiada przerwę. Przygotuj się
Santander informuje klientów o planowanej przerwie w dostępie do usług. Prace techniczne w banku zaplanowano na najbliższy weekend, co dla części osób może oznaczać utrudnienia. Przez kilka godzin nie będzie dostępna m.in. bankowość internetowa Santandera, aplikacja mobilna i Blik.
Santander Bank Polska zapowiada na stronie informującej o dostępności usług, że najbliższa planowana przerwa rozpocznie się w niedzielę (6 lipca) o północy. Prace serwisowe potrwają do 6:00 rano. W tym czasie klienci nie będą mieli dostępu do:
- bankowości internetowej,
- aplikacji mobilnej
- przelewów zwykłych oraz natychmiastowych,
- płatności w sklepach internetowych z wykorzystaniem usługi Przelew24,
- Blika,
- Kantora Santander.
To jednak nie koniec utrudnień dla klientów Santandera, bo planowana jest także druga przerwa, tym razem od północy w poniedziałek (7 lipca), ale potrwa tylko godzinę - do 1:00. W tym czasie klienci banku nie skorzystają dokładnie z tych samych usług, co w niedzielę. Warto przygotować się do tego wcześniej, zwłaszcza w przypadku rozpoczynanych wakacji i podróży, a co za tym idzie potencjalnej chęci realizacji wielu płatności o różnych godzinach.
Santander Bank Polska podkreśla przy tym, że cały czas w trakcie przerw będą działać karty - zarówno fizycznie w sklepie, jak i w internecie. Klienci mogą również bez problemu wypłacać i wpłacać gotówkę w bankomatach (bez względu na to, czy te mają logo Santandera).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Santander nie podaje oczywiście z góry, co konkretnie zmieni się w bankowości i czego dotyczy przerwa techniczna. Jak zwykle w takich przypadkach wiemy jedynie, że jest to przerwa "potrzebna, by rozwijać bankowość". Można się spodziewać, że w tle rozwiązane zostaną znane błędy lub wprowadzone poprawki związane z interfejsem.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl