Santander wprowadza nowość. Skorzysta najmłodsza grupa klientów
Santander Bank wprowadza zmianę związaną z aplikacją mobilną. Od teraz mogą z niej korzystać także dzieci w wieku 7-12 lat, po wcześniejszym przejściu procesu aktywacji wraz z rodzicem. Santander zachęca, by wdrożyć pociechy w bankowość i zacząć uczyć zarządzania finansami.
Santander Bank oferuje od teraz możliwość aktywowania aplikacji Santander mobile w telefonie dziecka. Jak deklaruje, aplikacja wspiera proces edukowania w zakresie zarządzania finansami, oszczędzania i bezpieczeństwa pieniędzy na koncie. Pociecha musi posiadać konto w banku i mieć od 7 do 12 lat. Konto pozwala dziecku zacząć zarządzać swoimi pieniędzmi w aplikacji, a rodzicowi - kontrolować jego wydatki.
Aplikacja uruchomiona w telefonie dziecka pozwala m.in. na korzystanie z Blika, ustawienie Moich celów oraz doładowywania telefonu. Limity transakcji są niskie, przez co rodzic może być spokojny, że dziecko będzie uczyć się obsługi bankowości w bezpiecznych granicach.
Aby uruchomić aplikację dla dziecka, najpierw trzeba założyć mu konto w Santanderze (można to zrobić online, w aplikacji mobilnej rodzica lub w placówce banku), a dalej uruchomić usługę Santander online dla dziecka z poziomu konta rodzica. Później pozostaje pobrać aplikację mobilną w telefonie pociechy i wspólnie ją aktywować, podając Numer Identyfikacyjny Klienta.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Santander podkreśla, że w aplikacji działa Blik, co umożliwia zarówno wykonywanie zakupów w sklepach, jak i w internecie. Możliwe są również darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów z oznaczeniem Blika. Domyślne limity dzienne to 50 złotych zarówno dla wypłat, jak i zakupów. Transakcje dziecka i jego limity rodzic może sprawdzać we własnej aplikacji Santandera. Dziecko natomiast może samo korzystać z aplikacji w swoim telefonie i uczyć się obsługi bankowości mobilnej.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl